Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Sunday, 21 May 2017

Det er nok det samme her. Freia har nok hermet, etter Kit Kat, (når de lagde Kvikk Lunsj). På samme måte som at M og Non Stop, hermer etter m&m's. Og på samme måte, som at isbre-mint, muligens hermet, etter Glacier Mints. Noe sånt

freia hermer fælt

https://www.theguardian.com/lifeandstyle/shortcuts/2017/may/19/kitkat-v-kvikk-lunsj-which-four-fingered-chocolate-bar-tastes-best

PS.

Men også i USA, så er det visst sånn, at sjokolader, (fra forskjellige produsenter), ligner på hverandre.

Så det er kanskje greit, å lage, en sjokolade, (eller en annen vare), som er inspirert av, (eller som liksom kopierer), en annen vare.

(Hva vet jeg).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

it is similar to

https://en.wikipedia.org/wiki/5th_Avenue_(candy)

PS 3.

I Norge så har vi jo Freia sin Monolitt-sjokolade, som er nesten lik, Nidar sin Troika-sjokolade, (må man vel si).

(Når det gjelder smak/ingredienser).

Og Freia har vel også hatt, en porøs sjokolade, (som het Blues vel), som lignet, på Nidar sin Stratos-sjokolade, (som igjen muligens hermet, etter den engelske Aero-sjokoladen).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

monolitt eller troika

http://vgd.no/index.php/kultur-og-fritid/backstage/tema/862926/innlegg/

PS 5.

Enda mer om dette:

blues kopierte stratos hm

http://fineminner.blogspot.no/2010_12_27_archive.html

PS 6.

Mer om Aero, (som vel var den første porøse sjokoladen):

aero wiki

https://en.wikipedia.org/wiki/Aero_(chocolate)

Times Square-drapsmannen, har visst samme etternavn, som min Arvato-kollega Jonathan Rojas. Hm

samme etternavn som arvato kollega hm

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/new-york/times-square-drapsmann-jeg-forsoekte-aa-faa-hjelp/a/24003159/

PS.

Her er mer om dette:

rojas arvato hm paint

http://johncons-mirror.blogspot.no/2017/05/jonathan-fra-arvato-het-visst-rojas-til.html

Mer fra YouTube

Jeg sendte enda en e-post til Intrum Justitia

Erik Ribsskog

RE: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr sak 90050571 [INC ID# 136871]

Erik Ribsskog 21. mai 2017 kl. 08:23

Til: Intrum Justitia As - kundesenter
Kopi: Per C Strømsnes , "post@inkassoklagenemnda.no" , Post , post@finkn.no, tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , Intrum Justitia Nova , Lindorff Kundesenter , post@pragroup.no

Hei,

dette var vel, at jeg sendte dere, en kopi, til deres informasjon, (som de sier).

Erik Ribsskog




28. mars 2017 kl. 10:16 skrev Intrum Justitia As - kundesenter <no.kundesenter@intrum.com>:
Hei,

Kan ikke se at brev du har mottatt er fra oss.


Med vennlig hilsen/Kind Regards,

JeanetteSaksbehandler Kundesenter

Intrum Justitia AS
Nils Hansensvei 2, PB 6354 Etterstad
0604 OSLO, NORWAY



From: eribsskog@gmail.com
Sent: 27.03.17 05:37
To: post@pragroup.no
Cc: stromsnes@pragroup.no;post@inkassoklagenemnda.no;post@forbrukerradet.no;post@finkn.no;no.kundesenter@intrum.com;tilsynsutvalget@domstol.no;tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no;post@akademikerforbundet.no;politikk@hoyre.no;sande.vgs@vfk.no;svc.no.nova@intrum.com;kundesenter@lindorff.com
Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr sak 90050571


Hei,

jeg har også fått et brev fra dere, (se vedlegg).

Og jeg må si det samme her, at denne saken ligger, hos Inkassoklagenemnda, som skal undersøke, om denne gjelden, ikke er foreldet.

Og det er også sånn, at det er Lindorff, som har, min gjeld, fra DNB, (fra rundt årtusenskiftet), sånn som jeg husker det.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 23. mars 2017 kl. 02:54
Emne: Oppdatering/Fwd: Vedr sak 90050571
Til: Per C Strømsnes <stromsnes@pragroup.no>
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post@finkn.nono.kundesenter@intrum.comtilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, Intrum Justitia Nova <svc.no.nova@intrum.com>, Lindorff Kundesenter <kundesenter@lindorff.com>


Hei,

jeg må også ta med om, (synes jeg), at jeg har nå kikket, på en e-post, fra Lindorff.

Og de mener at det er de som har, min DNB-gjeld, (jeg hadde forbruks/studie-lån, kassakreditt og mastercard, hos dem, rundt årtusenskiftet).

Så at både dere og Lindorff driver og maser, om denne gjelden, (som muligens er foreldet), og som jeg heller aldri har blitt stevnet om, (fra noen domstoler).

Det blir, som noe svindel, (må jeg nesten si).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 23. mars 2017 kl. 02:10
Emne: Re: Vedr sak 90050571
Til: Per C Strømsnes <stromsnes@pragroup.no>
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post@finkn.nono.kundesenter@intrum.comtilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, Intrum Justitia Nova <svc.no.nova@intrum.com>


Hei,

som jeg også skriver, i den aktuelle e-posten, (fra 27. januar), så har jeg sendt, om alle inkasso-saker, (hvor gjelden er fra rundt årtusenskiftet), til Inkassoklagenemnda.

Så jeg venter på, at de skal svare på, om ikke den gjelden, også er foreldet, (som Entercard-gjelden, som var, fra cirka den samme tida).

Så jeg sendte en kopi til Inkassoklagenemnda, og så vente jeg, på å høre tilbake, fra de.

Mvh.

Erik Ribsskog




31. januar 2017 kl. 11:29 skrev Per C Strømsnes <stromsnes@pragroup.no>:

Hei!

Viser til din mail av 27. januar 2017.

Du tar feil, dette har ikke noe med Entercard å gjøre. Dette kravet er overdratt fra Dnb Bank ASA til AK Nordic AB. Dette er du varslet om i kunngjøring om transport av fordring datert 28.04.2016. Det ble avholdt utleggsforretning i denne sak hos namsmannen i Asker og Bærum den 12.08.2016.


Med hilsen

Per C. StrømsnesCollections Executive
stromsnes@pragroup.no

PRA Group Norge ASDronning Eufemias Gate 6, NO-0191 Oslo
PB. 9137 Grønland, 0133 OSLO, Norway
Tel +47 24103156,  Fax +47 24103101
www.pragroup.com

  



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 27. januar 2017 17:5
7
Til: Post
Kopi: post@inkassoklagenemnda.nopost@forbrukerradet.nopost@finkn.no; Akademikerforbundet; Politikk Høyre; sande.vgs; no.kundesenter@intrum.com; Intrum Justitia Nova; tilsynsutvalget@domstol.no; Tilsynsutvalget
Emne: Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 9. januar, (se vedlegg).

Hvis jeg ikke tar feil, så er dette snakk om, en Entercard-gjeld, som ble slettet, (som foreldet), av Intrum Justitia, i 2015, (se videresendt e-post).

(Og jeg sender også, om alle inkassosaker, til Inkassoklagenemnda dessuten.

Så de har uansett fått om dette).

Så her må dere slutte å terrorisere folk, med falske krav.

Skjerpings!

Erik Ribsskog
---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Intrum Justitia Nova <svc.no.nova@intrum.com>
Dato: 30. oktober 2015 kl. 14:54
Emne: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752
Til: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Viser til deres henvendelse vedr sak 1224072 ( ENTERCARD NORGE AS).

Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss i dag som foreldet.

Dette til din orientering.


Med hilsen
Saksbehandler :Team Bank
Telefon :23 17 11 10
Intrum Justitia AS

IBAN: NO1563180520351
BIC : NDEANOKK
------------------------------------
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z010122407200199894143
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300661895360
NB: Oppgi alltid saksnummer 1224072 ved henvendelse til oss.

Jeg sendte en e-post til Intrum Justitia

Erik Ribsskog

RE: Re: Deres brev av 16. januar/Fwd: [Ticket#2016062510001545] Saksnr 12214394 [INC ID# 135014]

Erik Ribsskog 21. mai 2017 kl. 08:14

Til: Intrum Justitia
Kopi: tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget , post@finkn.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , Post , post@forbrukerombudet.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , Lindorff Kundesenter , no.kundesenter@intrum.com

Hei,

angående overtrekker, hos Nordea, (som var på grunn av krisesituasjon, i England, må jeg si), så hadde jeg tilbakebetalingsavtale, med Aktiv Kapital, (om at jeg skulle sende penger, til min Nordea-konto, fra min Barclays-konto, var det vel, og så sende penger, (med nettbank), fra Nordea-kontoen til Aktiv Kapital og City Self-Storage, for jeg hadde også en lagerbod i Norge).

Men denne avtalen brøt Aktiv Kapital, (for de hadde lovet, at jeg skulle få beholde Nordea-kontoen, som var nødvendig, for å kunne bruke nettbanken, (i Norge), på denne nevnte måten).

Og så kommer Intrum Justitia, i 2017, og sier at dere har kontaktet meg om dette.

Det er jo en vits, og knapt nok det.

Nei, dette går ikke an, mener jeg.

Og jeg ble heller ikke stevnet, (som det vel heter), at Forliksrådet.

Så dette er bare korrupsjon og maktmisbruk, (og det som verre er), må jeg si.

Så jeg sender en kopi, til Inkassoklagdenemnda, om dette.

Og så venter jeg, til jeg hører tilbake, fra de, (om denne saken).

Erik Ribsskog



24. mars 2017 kl. 09:01 skrev Intrum Justitia <no.pd@intrum.com>:

Hei


Du har en sak hos oss, sak 1872194.
Se vedlagt oppstilling av kravet.
I tillegg legger vi ved dommen i saken fra Forliksrådet i 2010 samt utleggsforretninger i 2012 og 2016.

Kravet gjelder overtrekk av konto hos Nordea Bank. 

Selv om du ikke har bodd i Norge i perioden 2005-2014, så har du likevel hatt folkeregistret adresse i Norge, og det er den brevene er sendt til.

Vi har også vært i dialog med deg flere ganger per e-post i denne saken, slik at den bør være kjent for deg.

Kravet er rettmessig og vi ber om forslag til løsning i saken, i form av enten dato for fullt oppgjør, eller om du ønsker en nedbetalingsplan.
Vær da vennlig å oppgi hvilket beløp og forfallsdato du ønsker i måneden.
 
Saksbehandler

Tips og info om inkassorelaterte temaer? Les Intrumbloggen!
Følg oss også på LinkedIn og Twitter

Intrum Justitia AS
Nils Hansens vei 2
PB 6354 Etterstad
NO-0604 OSLO, NORWAY

Tel:    +47 23 17 10 90
Fax:   +47 23 17 10 20

------------------------------
This e-mail and any attachments are confidential and may also
be privileged. If you are not the named recipient, please notify the
sender immediately and do not disclose the contents to another
person, use it for any purpose, or store or copy the information in
any medium. Thank you for your cooperation.
P Please consider the environment before printing this e-mail



From: eribsskog@gmail.com
Sent: 22.03.17 02:53
To: database@creditsafe.no
Cc: tilsynsutvalget@domstol.no;tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no;post@finkn.no;post@inkassoklagenemnda.no;post@forbrukerradet.no;post@forbrukerombudet.no;post@akademikerforbundet.no;politikk@hoyre.no;kundesenter@lindorff.com;no.kundesenter@intrum.com
Subject: Re: Deres brev av 16. januar/Fwd: [Ticket#2016062510001545] Saksnr 12214394


Hei,

jeg var ikke et sekund i Norge, (jeg bodde i England), fra sommeren 2005 til høsten 2014.

Så det er noen, som har hatt, noen 'russiske' saker mot meg, uten å stevne meg, (som det vel heter).

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


31. januar 2017 kl. 11:42 skrev CSNO Database <database@creditsafe.no>:
Hej Erik,

Vi vill självklart inte ha saker i vår databas som inte är korrekta.

Jag har idag varit i kontakt med Lindorff gällande denna sak och fick information om att de har fått en dom i saken från den 4 september 2006.

Om du är oenig i detta måste du kontakta Lindorff som kan skicka oss ett slettemeddelande om de är eniga i att saken skall slettes.

I annat fall kan du skicka oss information från din advokat att domen från 2006 är anket.

Det är datatilsynet som är vår tillsynsmyndighet och som du skall vända dig till om du vill klaga på oss.

Med vennlig hilsen/Kind regards

Beskrivning: Beskrivning: Description: Creditsafe
Beskrivning: Beskrivning: Description: cid:image006.gif@01CFDCC0.C2F0B460
Kerstin Johansson
Data Quality 
| Creditsafe Scandinavia
Switchboard: +47 800 24 722
Customer Service: +47 800 24 900
www.creditsafe.se

Från: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Skickat: den 27 januari 2017 16:34
Till: Info
Kopia: Forbrukerrådet; 
tilsynsutvalget@domstol.no; Tilsynsutvalget; post@inkassoklagenemnda.no; Forbrukerombudet; post@finkn.no; Akademikerforbundet; Politikk Høyre; Lindorff Kundesenter;no.kundesenter@intrum.com
Ämne: Deres brev av 16. januar/Fwd: [Ticket#2016062510001545] Saksnr 12214394

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 16. januar, (se vedlegg), hvor dere nevner, noen inkasso-saker, (fra Lindorff og Intrum Justitia).

Nå er det sånn, at jeg har sendt, om alle inkassosaker, til Inkassoklagenemnda, (med en gang jeg fant ut, at de eksisterte, noe som var, for et par år siden cirka, hvis jeg ikke tar helt feil).

Så at noe skal registreres, på mitt navn, av noe sånt.

Det blir, som noe feil, mener jeg.

Og dette burde det også, være mulig, å få bekreftet dette, av Inkassoklagenemnda.

(Se også videresendt e-post).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog
---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <
eribsskog@gmail.com>
Dato: 24. januar 2017 kl. 21:47
Emne: Re: [Ticket#2016062510001545] Saksnr 12214394
Til: Forbrukerrådet <
epost@forbrukerradet.no>
Kopi: 
tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, Forbrukerombudet <postjournal@forbrukerombudet.no>,post@finkn.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>
Hei,

ja, det er bare det, at denne Inkassoklagenemnda, må få ræva si i gir, (som de sier).

For det har gått år og dag, siden jeg hørte fra de, (må jeg si).

Erik Ribsskog


28. november 2016 kl. 10:52 skrev Forbrukerrådet <epost@forbrukerradet.no>:
Hei

Dersom det er slik at du har saker til behandling i inkassoklagenemnda, så må du avvente resultat der. Vi i Forbrukerrådet kan ikke behandle inkassosaker, da det faller utenfor vårt klagesaksområde.

Med vennlig hilsen
Maria Elisabeth Noddeland
www.forbrukerrådet.no


14/11 2016 00:10 - Erik Ribsskog skrev:

Hei,

nå har jeg kikket litt, i mine gamle e-poster.

Og det var vel sånn, at dere her, har svart, på en kopi e-post, som jeg sendte dere, til deres orientering, (hadde jeg nær sagt).

Jeg hadde rollen forbruker/kunde, da jeg tok opp, disse lånene, i sin tid.

Og det er også sånn, at jeg må varsle om, at jeg i disse sakene, blir overkjørt, ikke bare av inkasso-bransjen, men også av domstolene.

For eksempel så bodde jeg, i England, fra 2004 til 2014.

Og jeg var ikke, et sekund, i Norge, fra 2005 til 2014.

Likevel så har det blitt foretatt rettsaker mot meg, i Norge, bak min rygg, (uten at jeg engang har blitt varslet), i disse nevnte inkasso-sakene.

Så her er det noe slags svindel/korrupsjon, som foregår/har foregått.

Erik Ribsskog
 

2016-06-27 8:23 GMT+02:00 Forbrukerrådet <epost@forbrukerradet.no>:
Hei

Våre lovområder er forbrukerkjøp, håndverkertjenester og angrerett. Jeg kan ikke se at du har en sak gående hos Forbrukerrådet.

Vi håper dette vil være til hjelp.

Med vennlig hilsen
Carl Raastad
www.forbrukerrådet.no


25/06 2016 00:20 - Erik Ribsskog skrev:

Hei,
 
som tidligere opplyst, så har jeg sendt, om alle disse sakene, til Inkassoklagenemnda.
 
Jeg venter på at de skal behandle disse sakene.
 
For jeg har fått vite, (av Intrium, var det vel), at en annen sak, (Entercard, var det vel), fra omtrent den samme tida, (rundt årtusenskiftet), var foreldet.
 
Så jeg mener at må nok antagelig det gjelde, for disse DNB-sakene, (fra den samme tida), også.
 
(Noe jeg har skrevet om, en rekke ganger).
 
Så jeg må be om at disse sakene fryses, til at Inkassoklagenemnda, har fått sett på dette.
 
Erik Ribsskog
 

On Thu, Jun 2, 2016 at 3:00 PM, kundesenter@lindorff.com <kundesenter@lindorff.com> wrote:
sender oversikt over alle dine saker til Lindorff. Se vedlegg.
Med vennlig hilsen
LINDORFF OBLIGATIONS AS

** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information intended only for the person or entity to which it is addressed.If you are not the intended recipient you should delete this message and notify the sender.


Jeg sendte en e-post til Finans 2

Erik Ribsskog

SV: Deres brev fra 20. januar

Erik Ribsskog 21. mai 2017 kl. 08:03

Til: post@finans2.no
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" , Post , post@forbrukerombudet.no, Vegard Opedal Paulsrud

Hei,

sender en kopi, av e-post til Gjensidige.

Så håper jeg, at dere finner ut av det.

(Når det gjelder, hva som har skjedd her.

For jeg har aldri tatt opp noe lån, av Finans 2, såvidt jeg kan huske, ihvertfall).

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 21. mai 2017 kl. 07:56
Emne: Re: Deres brev fra 20. januar
Til: Vegard Opedal Paulsrud <Vegard-Opedal.Paulsrud@gjensidige.no>
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post@forbrukerombudet.no


Hei,

takk for svar!

Jeg hadde mange smålån, rundt årtusenskiftet.

(Jeg byttet til DNB, (fra Kredittkassen/Nordea), i 1998, like etter, at jeg ble forfremmet, til butikksjef, i Rimi.

Og av DNB Ensjø, så gikk jeg Mastercard, kassakreditt, og også billån, (for å kjøpe en bruktbil, for Rimi hadde bransjens laveste lønninger, så noe ny bil, tenkte jeg ikke, at jeg hadde råd til, og jeg leide også av Rimi, så ny bil og å samtidig leie bolig, av arbeidsgiver, det blir vel litt rart).

Og jeg tok også opp en del smålån til, når det etterhvert ble så mye problemer, med denne bilen, (den var innbrudd i bilen, en gang i måneden, eller noe i den duren, blant annet).

Så det hadde vært greit å vite, hvilket lån, som dette, er snakk om.

Sånn at jeg ikke mister oversikten, over dette, mener jeg.

(Selv om dette, er mange år siden nå, for å si det sånn).

Så jeg sender en kopi, til Finans 2, og så håper jeg, at de finner ut av det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg hadde også, en Toyota HiAce, før dette igjen.

Og den var forsikret, hos Gjensidige, (mener jeg å huske).

Og den bilen, ble det feil på, like etter, at jeg var på slektstreff, hos min onkel Runar, i Son, i romjula, i 1996, (må det vel ha vært).

Og det lurer jeg på, om kan ha vært på grunn av, at noen, har tukla/fikla, med bilen, (i forbindelse med slektstreffet).

For da det i 2002, var bryllup, i slekta, (min fetter Tommy, som er nevø, av nevnte Runar), så var det feil, på Sierraen min, (som jeg kjøpte, i 1998).

Lista rundt frontruta løsna, på vei, til Fredrikstad.

Så jeg måtte stoppe, på en bensinstasjon, (hvor jeg tilfeldigvis møtte Tommy sin kamerat Kjetil Carlin, var det vel), for å kjøpe noe greier, for å prøve å fikse frontruta.

Og min søster Pia, var kjempenervøs, for å sitte på med meg, hjem fra Runar, i 1996.

Så jeg lurer på, om det kan ha vært, noe rart.

Jeg hadde ikke hel-kasko, så det er mulig, at dette ikke gikk, på forsikringa.

Bare noe jeg tenkte på.



27. mars 2017 kl. 13:33 skrev Vegard Opedal Paulsrud <Vegard-Opedal.Paulsrud@gjensidige.no>:
Hei

Ditt lån var hos Finans2 AS da det ble avsluttet, du må derfor ta kontakt med dem for å få oppgitt hvorfor det ble avsluttet. De kan treffes på post@finans2.no eller på tlf 21 50 17 30.
Vårt følgebrev som sendes ut sammen med originalt gjeldsbrev er et standardbrev som sendes ut når lånet er avsluttet, uavhengig av årsaken til at lånet er avsluttet.

Vennlig hilsen

Vegard Opedal Paulsrud
Kundebehandler • Mislighold personell


Gjensidige Bank ASA, PB 33, NO-0101 Oslo.
Telefon 03100. Besøk oss på gjensidige.no eller på facebook.

Denne e-posten og eventuelle vedlegg kan inneholde konfidensiell informasjon, og er kun beregnet for rette mottaker. Hvis du mottar denne meldingen ved en feiltakelse, ber vi om at du holder innholdet konfidensielt, kontakter avsender og sletter meldingen.


Fra: bank@gjensidige.no [mailto:bank@gjensidige.no]
Sendt: 27. mars 2017 09:19
Til: Consumer
Emne: Deres brev fra 20. januar

2017-03-27 06:10:11: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>
Hei,

jeg lurer litt, på Deres brev, fra 20. januar, (se vedlegg).

Dere skriver, at dette lånet, har blitt innfridd, i 2016.

(Dette var vel et lån, som jeg tok opp.

Etter at bilen min, (en Ford Sierra), hadde vært, på EU-kontroll, hos NAF Sandvika, sommeren/høsten år 2000.

For NAF-arbeideren, (en vestlending vel), fant så mye feil, på bilen min.

Så jeg frykta, at det ville blitt veldig dyrt, å få bilen, EU-godkjent, (noe det ikke ble, for et verksted i Rommen/Groruddalen, fant ikke like mye feil, var det vel).

For jeg hadde, på den her tida, fått jobb, som butikksjef, på Rimi Kalbakken, (før det var jeg butikksjef på Rimi 3164 Lambertseter), så jeg syntes vel, at det var greit, å ha bilen i orden, da).

Det riktige skal vel være, at dette lånet, er slettet, fordi at det er foreldet?

(Noe Entercard/Intrum Justitia gjorde, med et lån, fra 90-tallet).

På forhånd takk for eventuell klargjøring!

Mvh.

Erik Ribsskog

2017-03-27 09:18:59: i775265


Jeg sendte en e-post til Gjensidige

Erik Ribsskog

SV: Deres brev fra 20. januar

Erik Ribsskog 21. mai 2017 kl. 07:56

Til: Vegard Opedal Paulsrud
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" , Post , post@forbrukerombudet.no

Hei,

takk for svar!

Jeg hadde mange smålån, rundt årtusenskiftet.

(Jeg byttet til DNB, (fra Kredittkassen/Nordea), i 1998, like etter, at jeg ble forfremmet, til butikksjef, i Rimi.

Og av DNB Ensjø, så gikk jeg Mastercard, kassakreditt, og også billån, (for å kjøpe en bruktbil, for Rimi hadde bransjens laveste lønninger, så noe ny bil, tenkte jeg ikke, at jeg hadde råd til, og jeg leide også av Rimi, så ny bil og å samtidig leie bolig, av arbeidsgiver, det blir vel litt rart).

Og jeg tok også opp en del smålån til, når det etterhvert ble så mye problemer, med denne bilen, (den var innbrudd i bilen, en gang i måneden, eller noe i den duren, blant annet).

Så det hadde vært greit å vite, hvilket lån, som dette, er snakk om.

Sånn at jeg ikke mister oversikten, over dette, mener jeg.

(Selv om dette, er mange år siden nå, for å si det sånn).

Så jeg sender en kopi, til Finans 2, og så håper jeg, at de finner ut av det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg hadde også, en Toyota HiAce, før dette igjen.

Og den var forsikret, hos Gjensidige, (mener jeg å huske).

Og den bilen, ble det feil på, like etter, at jeg var på slektstreff, hos min onkel Runar, i Son, i romjula, i 1996, (må det vel ha vært).

Og det lurer jeg på, om kan ha vært på grunn av, at noen, har tukla/fikla, med bilen, (i forbindelse med slektstreffet).

For da det i 2002, var bryllup, i slekta, (min fetter Tommy, som er nevø, av nevnte Runar), så var det feil, på Sierraen min, (som jeg kjøpte, i 1998).

Lista rundt frontruta løsna, på vei, til Fredrikstad.

Så jeg måtte stoppe, på en bensinstasjon, (hvor jeg tilfeldigvis møtte Tommy sin kamerat Kjetil Carlin, var det vel), for å kjøpe noe greier, for å prøve å fikse frontruta.

Og min søster Pia, var kjempenervøs, for å sitte på med meg, hjem fra Runar, i 1996.

Så jeg lurer på, om det kan ha vært, noe rart.

Jeg hadde ikke hel-kasko, så det er mulig, at dette ikke gikk, på forsikringa.

Bare noe jeg tenkte på.



27. mars 2017 kl. 13:33 skrev Vegard Opedal Paulsrud <Vegard-Opedal.Paulsrud@gjensidige.no>:
Hei

Ditt lån var hos Finans2 AS da det ble avsluttet, du må derfor ta kontakt med dem for å få oppgitt hvorfor det ble avsluttet. De kan treffes på post@finans2.no eller på tlf 21 50 17 30.
Vårt følgebrev som sendes ut sammen med originalt gjeldsbrev er et standardbrev som sendes ut når lånet er avsluttet, uavhengig av årsaken til at lånet er avsluttet.

Vennlig hilsen

Vegard Opedal Paulsrud
Kundebehandler • Mislighold personell


Gjensidige Bank ASA, PB 33, NO-0101 Oslo.
Telefon 03100. Besøk oss på gjensidige.no eller på facebook.

Denne e-posten og eventuelle vedlegg kan inneholde konfidensiell informasjon, og er kun beregnet for rette mottaker. Hvis du mottar denne meldingen ved en feiltakelse, ber vi om at du holder innholdet konfidensielt, kontakter avsender og sletter meldingen.


Fra: bank@gjensidige.no [mailto:bank@gjensidige.no]
Sendt: 27. mars 2017 09:19
Til: Consumer
Emne: Deres brev fra 20. januar

2017-03-27 06:10:11: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>
Hei,

jeg lurer litt, på Deres brev, fra 20. januar, (se vedlegg).

Dere skriver, at dette lånet, har blitt innfridd, i 2016.

(Dette var vel et lån, som jeg tok opp.

Etter at bilen min, (en Ford Sierra), hadde vært, på EU-kontroll, hos NAF Sandvika, sommeren/høsten år 2000.

For NAF-arbeideren, (en vestlending vel), fant så mye feil, på bilen min.

Så jeg frykta, at det ville blitt veldig dyrt, å få bilen, EU-godkjent, (noe det ikke ble, for et verksted i Rommen/Groruddalen, fant ikke like mye feil, var det vel).

For jeg hadde, på den her tida, fått jobb, som butikksjef, på Rimi Kalbakken, (før det var jeg butikksjef på Rimi 3164 Lambertseter), så jeg syntes vel, at det var greit, å ha bilen i orden, da).

Det riktige skal vel være, at dette lånet, er slettet, fordi at det er foreldet?

(Noe Entercard/Intrum Justitia gjorde, med et lån, fra 90-tallet).

På forhånd takk for eventuell klargjøring!

Mvh.

Erik Ribsskog

2017-03-27 09:18:59: i775265


Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive