Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 19. oktober 2017

Kenneth Sevland, (fra bordtennis/sjakk-valgfag-klassen min på Svelvik ungdomsskole og språkreise til Weymouth), har visst begynt, på NHI, etter meg. Hm

sevland på nhi etter meg

https://www.linkedin.com/in/kenneth-sevland-4a01732/

PS.

Og så tok jeg, et friår, fra NHI, studieåret 1990/91.

Og da jeg begynte igjen, på NHI, høsten 1991.

Så må Kenneth Sevland, antagelig ha begynt, i 'klassen' under meg.

For jeg overhørte, at noen folk der, (på NHI Helsfyr), dreiv og 'kviskra' om meg, (og baksnakka meg), liksom.

Og det kan ha vært Sevland sitt verk, da.

(Tenker jeg nå).

Hvis det ikke var Christer Sandum, (fra Bergeråsen/Svelvik), som visst også gikk, på NHI, etter meg.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg jobba mye, (på Matland/OBS Triaden), ved siden av, det andre året, på NHI.

Så jeg hadde mer enn nok med, å prøve å skjønne, hvem folka i 'klassen' min var, liksom.

(For disse klassene/årskullene, var på, cirka to hundre folk, da.

Noe sånt).

Så hvis Kenneth Sevland og Christer Sandum, liksom prøvde å 'gjemme' seg, i 'klassen' under meg.

Så ville de nok muligens klart det.

(For det var flere datasaler der, osv.

Og jeg var for det meste, i den største datasalen, (var det vel), liksom.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Christer Sandum begynte visst, på NHI, et år før meg.

Selv om jeg ikke kan huske Christer Sandum, fra studieåret 1989/90, (da jeg gikk det første året, på NHI Frysja).

Så tok jeg et friår.

Og NHI flytta til Helsfyr.

Og fra det andre året mitt på NHI, så kan jeg såvidt huske, en 'Christer Sandum-aktig kar', som baksnakka meg, utafor Rema-butikken, (på Fyrstikktorget), like ved NHI.

Men om det var Christer Sandum, (eller ikke).

Det tørr jeg ikke å si, helt sikkert.

Men han gikk visst på BI, det studieåret, (ifølge LinkedIn-profilen hans).

Men det kan jo ha vært sånn, at han var innom NHI Helsfyr, for å gjøre, noen slags ærend, (eller at han tok opp et fag).

(Noe sånt).

Men NHI hadde kandidat-grader, (som var to-årige), og ikke bachelor-grader.

Men det står på Christer Sandum sin LinkedIn-profil, at han fikk en bachelor-grad, etter to år, (eller noe i den duren), på NHI.

Og det virker, litt usannsynlig, (for meg), må jeg innrømme.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

gikk på nhi før meg

https://www.linkedin.com/in/christersandum/

PS 5.

Christer Sandum skriver ikke NHI, på sin LinkedIn-profil.

Men han skriver: 'The Norwegian School of Information Technology'.

Og det er NHI sitt engelske navn, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men:

PS 6.

Her kan man se, at NHI sitt engelske navn var: 'Norwegian _College_ of Information Technology':

nhi engelsk navn

https://www.linkedin.com/in/jo-arne-lervik-a3bb5b8/

PS 7.

Men jeg gikk forbi, et college, på søndag.

(Da jeg handla på Tesco/Esso).

Og det var kun for jenter.

Og de skrøyt av, (på en plakat), at de hadde fått så bra resultater, når det gjaldt artium, vel.

(Noe sånt).

Så 'college' blir feil, (vil jeg si).

Ihvertfall i utlandet.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Norwegian School of Information Technology, var visst _NITH_ sitt engelske navn.

Og NITH ble opprettet i 1995.

Altså noen år _etter_ at Christer Sandum skriver på sin LinkedIn-profil at han studerte data.

Og NHI ble liksom til NITH, (i 1995).

Så man må vel gå ut fra at Christer Sandum mener NHI, når han skriver 'Norwegian School of Information Technology', (på sin LinkedIn-profil).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Her er mer om dette:

nith sitt engelske navn

https://en.wikipedia.org/wiki/Norwegian_School_of_Information_Technology

PS 10.

Enda mer om dette:

mer om jente college

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2017/10/fler-mobilbilder.html

PS 11.

Man kan se, i PS-et ovenfor, at dette college-et, skryter av GCSE-resultater.

Og GCSE betyr: General Certificate of Secondary Education.

Og 'Secondary Education' betyr jo videregående.

Eller 'videregående' blir jo oversatt med 'Upper Secondary'.

Så videregående er som de siste årene på college, da.

(Noe sånt).

Og at vi i Norge bruker 'college' om høyskoler.

Det vet jeg ikke, om er, så smart.

For i utlandet så brukes college, om utdannelse, på 'mellom-nivå', og ikke på høyere nivå, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 12.

Her er mer om dette:

mer om dette gcse

http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/gcse

PS 13.

Mer om Christer Sandum:

mer om christer sandum

https://www.tek.no/artikler/naa_faar_du_terrengkart_til_bil-gps-en/87442

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter