Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. oktober 2017

Jeg har skrevet om, i Min Bok 4, (er det vel), at en gang, (i 1993 eller 1994), som min halvbror Axel og jeg, spilte tennis, på Lambertseter, (en aktivitet, som Magne Winnem først dro meg med på, i 1992), så var det sånn, at jeg plutselig ble oppmerksom på, at Terje Sjølie, (som var min Rimi Munkelia-kollega, fra 1992 til 1994 vel), spilte fotball, sammen med en liten gutt, rett ved tennis-banene. Og den gutten, regna jeg med, at måtte være Terje Sjølie sin lillebror. Og det var visst riktig, (kan det virke som)

tennis fotball

http://www.vepsen.no/monitorarkiv/artikler/bb0200.htm

PS.

Man kan også se, på nettsiden ovenfor, at Terje Sjølie blir/ble kalt 'Psycho'.

Og det kalte ikke min russe-kamerat Magne Winnem, (som vel var butikksjefen, som ansatte Terje Sjølie, i Rimi), han.

(Sånn som jeg husker det).

Magne Winnem kalte Terje Sjølie, for: 'Terje Sjølie'.

For det var også en Terje Olsen, som jobba, på Rimi Munkelia, (samtidig med Terje Sjølie).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Steinar Sjølie er visst født i 1978, så han fylte femten år, i 1993, men han er/var kanskje litt liten, av vekst, (ellers så var det kanskje, en yngre fetter, (eller noe sånt), som Terje Sjølie spilte fotball med, den gangen, på Lambertseter):

liten av vekst hm

http://www.biip.no/default.aspx?section=skatt&page=person&id=594872

PS 3.

Det som er felles, med episoden fra denne bloggposten og episoden fra den forrige bloggposten.

Det er at Terje Sjølie ikke forklarte noe om, hvem 'kompisen' hans var.

(Sånn som jeg husker det).

Så Terje Sjølie er ikke konform da, (må man vel si).

Og det var vel han som burde vært konform, da Axel og jeg møtte han og Steinar.

Siden at det er han, som er, fra Lambertseter.

Og også på det frukt/grønt-kurset, så burde vel Terje Sjølie vært konform, og forklart, hvem hu 'skjele-rødhetta' var.

(Siden at de var der før meg.

Og nok visste hvem hverandre var.

For å si det sånn).

Men det gjorde han ikke.

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det er forresten mulig, at Terje Sjølie sa, at det var broren sin, som han spilte fotball med, (på Lambertseter), i 1993 eller 1994.

Men dette er jo, en del år sida nå

Så det kan være sånn, at jeg har glemt, nøyaktig hva Terje Sjølie sa.

(For å si det sånn).

Men jeg traff Terje Sjølie og en boot boys og en 'boot girl' vel, på Narvesen, i Glassmagasinet, (i Oslo sentrum), en ettermiddag, (var det vel), sommeren 1997.

(Noe sånt).

Og da sa ikke Terje Sjølie, et 'kvekk', (sånn som jeg husker det).

(De tre nazistene bare satt(!) der, (i en slags trapp, som gikk mellom Narvesen og resten av Glassmagasinet vel), mens jeg kjøpte et internett-blad, da.

Siden at jeg nettopp, hadde lasta ned, mine første mp3-filer.

Og liksom fikk litt mer dilla, på internett, da.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Min tremenning Øystein Andersen, (som egentlig er adoptert, (av min fars avdøde kusine Reidun og hennes ektemann Kai), fra Korea).

Han hadde også en kamerat, (i Lørenskog), som ble kalt: 'Psycho'.

(Dette var, på slutten av 80-tallet.

Sånn som jeg husker det).

Han kameraten het Erik, (husker jeg), som meg.

Og han hadde halvlangt, mørkt hår.

(Noe sånt).

Og jeg møtte en gang 'Psycho-Erik', (som en annen kamerat av Øystein Andersen, (muligens Tom 'Kiwi-Tom' Gulbrandsen), en gang advarte meg mot, å gå bort til), nederst i Karl Johan.

Og 'Psycho-Erik' hilste.

Og jeg kjente ikke igjen 'Psycho-Erik', (med en gang).

Og da begynte 'Psycho-Erik' å skrike, at jeg kjente han, osv.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter