Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. september 2017

Mer fra Liverpool

I dag, (lørdag kveld), gikk jeg, til Tesco Superstore Old Swan, for å handle.

Og også i dag, så var det, en scene, på veien, til den butikken.

Ei dame, skreik til en mann, om at han skulle la henne være i fred.

(Noe sånt).

Og likevel, så gikk disse, nesten ved siden av hverandre, i mange minutter etterpå.

Så jeg tenkte, at det kunne kanskje være sånn, at dette var, noe slags fyllerør.

(Noe sånt).

Men dama jagde mannen, når de etterhvert kom fram, til et kryss.

(Noe sånt).

Det er litt rart, at hver gang jeg går, til den butikken, så havner jeg midt inni, en 'finsk fjernsynsteater-episode', liksom.

(Må man vel si).

Så dette var muligens, noe slags gateteater, (mistenker jeg).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg tenkte, at jeg skulle 'skeie ut', med en åtte-pakning Coca Cola-bokser.

(Siden at det var lørdag).

Men denne halvpallen, (med cola-bokser), var omsvermet, av små fluer.

Og det var cola-søl på alle åtte-pakningene, (selv på en, som jeg 'fisket fram', som stod litt under de andre, liksom).

Og det lukta også vondt, av denne cola-halvpallen.

(Vil jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

I kassa, så ble det, som noe åndsvakt, (vil jeg si).

Jeg gikk til selvbetjeningskassene.

(Hvor de hadde, en 'tjukkas', som stod og fulgte med).

Og jeg skannet en bærepose, (av det eneste slaget, som Tesco har, for tida).

Og så hang jeg den posen, på pose-stativet.

Og Tesco-kassa streika da, og det dukket opp en feilmelding.

Om at jeg måtte legge varen, oppi posen.

Men varen var jo selve posen.

Så jeg skulle altså legge bæreposen oppi seg selv?

Nei, dette ble dumt, (vil jeg si).

Her trenger nok Tesco, et eller annet 'airhead', for å forklare logikken, i dette, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Fler mobilbilder:

IMG_20170923_044004

IMG_20170923_044009

IMG_20170923_044546

IMG_20170923_044815

IMG_20170923_173948

IMG_20170923_225119

IMG_20170923_230152

IMG_20170923_231531

IMG_20170923_234909

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter