Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. august 2017

Mer fra Liverpool

I rettsaken i går.

Så la jeg forresten merke til, at nede i 'fangehull-seksjonen', i rettsbygningen, (i Church/Lord street vel).

Så stod navnet mitt stavet som: 'Ribbskog', på en tavle.

Og det er Arvato sin måte, å stave etternavnet mitt på.

Så det var litt 'merksnodig', (må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg gikk også, en tur, innom Tesco Superstore Liverpool One, i går.

Og der var jeg, cirka 20 minutter, før stengetid.

(Som var, klokka 23).

Og da, så ropte ei ung butikkdame, på callinga.

At: 'This store will be closing in fifteen minutes, could all remaining customers make their way to the exit please'.

(Noe sånt).

Og det er veldig dårlig kundeservice, vil jeg si.

Jeg jobbet jo på et hypermarked selv, (Matland/OBS Triaden), fra 1990 til 1992.

Og der var heller regelen, at kundene fikk handle ferdig, uten å bli forstyrret.

Så hvis noen hadde 'gaula', noe lignende, over høtalerne, i den butikken, (Matland/OBS Triaden).

Så hadde de nok, fått sparken, (hvis jeg skulle tippe).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Og da jeg gikk ut av butikken, så var det propp, 'overalt', vil jeg si.

En vakt der, slapp inn, en skjeggete kar, akkurat da jeg skulle gå ut.

Og da var det bare en dør åpen dør.

(Så jeg kræsja nesten, med denne karen.

Etter at en i et homsepar, (må det vel ha vært), pressa rompa si, mot hånda mi, må jeg si.

Akkurat da jeg gikk fra selvbetjeningskassene.

Så det ble, som noe stress og mas, å handle der, (vil jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter