Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. mai 2017

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Dette overrasket oss i graviditeten | Sykehusbagen | Slik er lystgass
Erik Ribsskog 14. mai 2017 kl. 23:47
Til: juridisk
Kopi: nyhetsbrev@babyverden.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Babyverden Nyhetsbrev
Dato: 27. april 2017 kl. 21:36
Emne: Dette overrasket oss i graviditeten | Sykehusbagen | Slik er lystgass
Til: "Dr. Erik Ribsskog"


Er nyhetsbrevet uleselig? Les det her

Del
  Tweet
Hei igjen, Dr. Erik Ribsskog!
Dette kan umulig være slik det skal være? Er det normalt, da? Er det vanlig å ha det sånn? Sjansene er store for at det rare du opplever som gravid er ganske så vanlig. I nyhetsbrevet kan du også lese hva du bør pakke i sykehusbagen, hvordan lystgassen fungerer og se babyens takkebrev til sin kjære pappa!


44 ting som overrasket oss i graviditeten

Det er utrolig spennende, flott, utfordrende, slitsomt… og til tider rett og slett merkelig å være gravid.


Lystgass – slik fungerer det

Fødende har ulike opplevelser av å bruke lystgass – noen får god smertelindring av det, andre hjelp til riktig pusting, mens andre igjen blir kvalme eller liker det ikke. Dessuten er det ikke alle fødende som får tilbud om lystgass.


Innkjøpsliste til babyen – hva trenger en nyfødt?

Det er ingen grenser for hva du kan få kjøpt til en nyfødt, liten baby. Men husk at han eller hun selv bare er opptatt av å være mett, trygg og tørr.


Maste du mye på mannen om å få barn?

Fikk dere lyst på barn samtidig, eller måtte du mase litt før han gikk med på det? Hvor lenge? Eller var det kanskje omvendt, at han var klar før deg?


Hva skal jeg ha med i sykehusbagen?

Noen pakker sykehusbagen flere uker før termin. Da står den der – ferdig og klar når du plutselig trenger den. Andre tar det kanskje ikke så nøye og snapper med seg tannbørsten og helsekortet når vannet går eller riene tar i som verst. Her har du noen tips til hva som bør være med – og hva som kan være kjekt å ha med i bagen.



Kjære pappa, tusen takk!

Dette innlegget er bare til deg pappa, for selv om jeg for det meste vil ligge på puppen til mamma, så er du også veldig viktig for meg!


Slik gjør du hjemmet barnesikkert

For en liten tass på oppdagelsesferd, kan et helt vanlig hjem by på fantastiske eventyr. Sørg bare for å gjøre eventyrene trygge.


Samlivsbrudd: Kan en forelder flytte bort med barnet?

Ved samlivsbrudd anbefales det at foreldrene gjør det de kan for at barnets hverdag skal være så uforandret som mulig. Det vil være en ekstra belastning for barnet dersom det i tillegg til å måtte forholde seg til en samværsavtale må flytte langt unna en av foreldrene samt bytte skole og omgangskrets.





Hvorfor har jeg fått nyhetsbrevet? >
Endre mine opplysninger >
Sandviks tilbyr veiledning gjennom Babyverden.no, og rett bok til rett tid gjennom Goboken.no. Eller sagt på en annen måte: Vi hjelper barn og foreldre å utvikle seg sammen. Sandviks - Enriching young minds. www.sandviks.com

Kopiering av materiale fra Babyverden.no for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale. Copyright 2001-2016 Babyverden.no/Sandvik

Strandsvingen 14, 4032 Stavanger. Telefon: 55 44 00 00
Hvis du ikke vil motta nyhetsbrev fra oss klikk her.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter