Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. mai 2017

Mer om min søster Pia

Jeg tenker mer, på hvordan jeg skal beskrive, min søster Pia.

Og hun er noen ganger veldig ufordragelig, respektløs, uhøflig, uhøvla og åndsvak.

Hu tar noen ganger opp tema, på en så 'jævlig'/ufordragelig og utidig måte, at det frister egentlig ikke, å ha mer med henne å gjøre, enn nødvendig, (vil jeg si).

(Noe sånt).

I tilfelle jeg ikke har fått forklart dette bra nok, i Min Bok-bøkene.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og noen ganger, så blir Pia manisk, (heter det vel).

Hu går inn i en slags forknytt tilstand eller begynner å skrike/true/herse.

(Noe sånt).

Og hu er også sånn, at hu er veldig dominerende liksom, (noen ganger), når hu prater.

Hun prater noen ganger, på en veldig rask, (og selvhøytidelig/nedlatende måte), mens hu bruker fakter osv., (må man vel kalle det).

Mens andre ganger, så kan Pia være helt annerledes, og smile og liksom snakke, (litt som Nemi), på en slags salig måte, da.

(Noe sånt).

Så det er vanskelig, å vite, hvor man har Pia, (synes jeg).

Er det bare jug/tull/falskhet, det hu sier, når hu er blid, (kan man kanskje lure på).

(Noe sånt).

Så Pia er muligens gjennområtten da, (er det vel på sin plass, å advare litt om).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter