Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. mars 2017

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Fyll ut spørreskjema om magasinabonnementer og delta i trekningen av 5 Garmin Forerunner 10 GPS-klokker
Erik Ribsskog 12. mars 2017 kl. 20:05
Til: juridisk
Kopi: survey@enalyzer.com, bonnierpublications@bonnier.dk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Bonnier Publications
Dato: 30. januar 2017 kl. 16:38
Emne: Fyll ut spørreskjema om magasinabonnementer og delta i trekningen av 5 Garmin Forerunner 10 GPS-klokker
Til: e.ribsskog@gmail.com


Kjære Erik Ribsskog

Vi vil gjerne invitere deg til å delta i en undersøkelse om produkter og tjenester som muligens vil bli knyttet til et magasinabonnement på I FORM og Aktiv Trening. Det tar ca. 5 min å svare på spørsmålene, og som takk for hjelpen er du med i trekningen av 1 av i alt 5 stk. Garmin Forerunner 10 GPS-klokker til en verdi av 1.175 kroner pr. stk.

Hvis du vil delta i undersøkelsen, klikker du på følgende kobling:

https://survey.enalyzer.com/?Pid=nndpegib&Rid=q5kf7b5g

Hvis koblingen ikke åpnes, kopierer du den og limer den inn i adressefeltet i nettleseren.

Har du spørsmål eller kommentarer, kan du skrive til analyse@bp.bonnier.dk
På forhånd takk for hjelpen!

Vennlig hilsen
Bonnier Analyse

PS! Du har tidligere gitt tillatelse til at vi kan kontakte deg elektronisk. Hvis du ønsker å endre tillatelsene du har gitt, kan du gjøre det her: https://survey.enalyzer.com/?pid=pup5b3d7

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter