Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 17. mars 2017

Mer om min morfars fetter Arne Dørumsgaard



PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Hvis man ser, på videoen, i PS-et ovenfor.

Så kommenterer der, min morfars fetter, (Arne Dørumsgaard), om en kjent 'figur', i Norge.

Nemlig han som er, på IFA-pastill-eskene.

Og han var visst så fet til slutt, at han ikke kunne synge, (sier min morfars fetter, cirka 5.50, ut i videoen).

Og sånn er også min fadder Anniken/Anna Holmsen, (vil jeg si).

For hu sa nemlig, noe lignende, om sin søster, i Strømmen/Lillestrøm, (da jeg ringte henne, fra Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool).

(Nemlig at hu hadde blitt så fet/tykk.

Og hu hadde også fått sykkelstyret i hodet, som liten, (sa min fadder).

Noe sånt).

Og min fadder Anniken Holmsen, (som er min avdøde mors kusine), er forresten, (som min mor), 'halv-niese', av Arne Dørumsgaard.

(For hennes, (og min mors), oldeforeldre Arnt Olsen Dørumsgaard og Karen Dørumsgaard f. Pedersdatter Fladeby, er Arne Dørumsgaard sine besteforeldre da, blir det vel).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Ivar F. Andresen, var visst onkelen, til Thorvald Stoltenberg, (og dermed også grandonkelen, til Jens Stoltenberg):

onkel til stoltenberg

https://no.wikipedia.org/wiki/Ivar_F._Andresen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter