Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. mars 2017

Mer fra Høvik

De siste dagene, så har et par, av våre nye landsmenn, begynt å 'kveme', med en bil, rett utafor vinduet mitt.

(Her på tidligere Thon hotel Høvik).

Disse har en lilla bruktbil, som de snakker høyt om, på norsk.

(Noe sånt).

Bilen kosta visst 20.000, (hvis jeg hørte riktig).

(Noe sånt).

Og de sier: 'Kom kom', (på gebrokkent norsk), når de skal parkere.

(Noe de gjør, til alle døgnets tider, virker det som).

Han ene 'svartingen', står da bak bilen, (eller noe sånt), like ved vinduet mitt, og liksom vinker, til sjåføren, da.

(Noe sånt).

Og de snakker, med stemmer, med bass-vibrato i, (eller hva det heter).

(Noe sånt).

Så det blir jo, som noe klamt/ekkelt, å høre, på disse, (rett utafor vinduet mitt), må jeg si.

Og jeg tror også, at de gjør dette, for å provosere.

(Som noe gateteater, antagelig).

Tidligere i dag, så var han ene 'pakkisen', utafor vinduet mitt, (etter å ha snakka, med han andre vel).

Og da dreiv han, og vaska bilen, med en klut.

Og det gjorde han også, her om dagen.

Og det er bare, noe slags provoserende gateteater, (mistenker jeg).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

IMG_20170319_094542

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter