Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 16. mars 2017

Jeg tror at feilen, som Maarud gjorde, i denne saken, var at de registrerte ordet: 'Potetgull', som varemerke, for seint

registrerte for sent

http://e24.no/lov-og-rett/nettavisen-potetgull-striden-ikke-opp-i-hoeyesterett/23949854

PS.

Som jeg har skrevet om, i memoarene mine, (i Min Bok 5, var det vel).

Så var det sånn, at jeg var, på Rimi-butikksjef-seminar, på Storefjell, (som butikksjef, på Rimi 3164 Lambertseter), høsten 1998.

Og der, så var det sånn, at ei Pringles-dame, (fra firmaet Procter & Gamble), fortalte oss Rimi-butikksjefene, at de hadde valgt, å referere, til Pringles-snacksen, som: 'Potetgull', i ingrediens-oversikten på norsk, (på Pringles-pakkene).

Og det var jo liksom, en 'spansk en', som Pringles/Procter & Gamble tok, (på Maarud sin bekostning), da.

(Sånn som jeg forstod det).

Men hvorfor hu Pringles/Procter & Gamble-dama, liksom turte, å skryte/le, av dette, ovenfor oss Rimi-butikksjefene.

Det veit jeg ikke.

Men det må vel antagelig, ha vært, noe morsomt, et sted, (som jeg ikke fikk med meg), da.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

For Maarud begynte, å selge Potetgull, for bortimot hundre år siden, (eller noe i den duren).

Og ordet Potetgull, er Maarud sitt 'ord', liksom.

(Forstod jeg blant annet, på hu Pringles/Procter & Gamble-dama, på Storefjell, i 1998).

Så hva grunnen kan ha vært, til at Maarud, var så treige, med å registrere ordet: 'Potetgull', som varemerke.

Det veit jeg ikke.

Men det hadde det kanskje, vært morsomt, å visst.

Man må vel anta, (hvis jeg skulle tippe), at Maarud her, har sovet, i timen, liksom.

For de registrerte ikke, ordet: 'Potetgull', som varemerke, før for noen få år siden.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

sovet i timen maarud

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/12/na-begynner-media-nrme-seg-kjernen-i.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter