Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. mars 2017

Jeg sendte en e-post til PRA Group Norge AS

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Vedr sak 90050571

Erik Ribsskog 23. mars 2017 kl. 02:54
Til: Per C Strømsnes
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" , Post , post@finkn.no, no.kundesenter@intrum.com, tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , Intrum Justitia Nova , Lindorff Kundesenter
Hei,

jeg må også ta med om, (synes jeg), at jeg har nå kikket, på en e-post, fra Lindorff.

Og de mener at det er de som har, min DNB-gjeld, (jeg hadde forbruks/studie-lån, kassakreditt og mastercard, hos dem, rundt årtusenskiftet).

Så at både dere og Lindorff driver og maser, om denne gjelden, (som muligens er foreldet), og som jeg heller aldri har blitt stevnet om, (fra noen domstoler).

Det blir, som noe svindel, (må jeg nesten si).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 23. mars 2017 kl. 02:10
Emne: Re: Vedr sak 90050571
Til: Per C Strømsnes <stromsnes@pragroup.no>
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post@finkn.nono.kundesenter@intrum.comtilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, Intrum Justitia Nova <svc.no.nova@intrum.com>


Hei,

som jeg også skriver, i den aktuelle e-posten, (fra 27. januar), så har jeg sendt, om alle inkasso-saker, (hvor gjelden er fra rundt årtusenskiftet), til Inkassoklagenemnda.

Så jeg venter på, at de skal svare på, om ikke den gjelden, også er foreldet, (som Entercard-gjelden, som var, fra cirka den samme tida).

Så jeg sendte en kopi til Inkassoklagenemnda, og så vente jeg, på å høre tilbake, fra de.

Mvh.

Erik Ribsskog



31. januar 2017 kl. 11:29 skrev Per C Strømsnes <stromsnes@pragroup.no>:

Hei!

Viser til din mail av 27. januar 2017.

Du tar feil, dette har ikke noe med Entercard å gjøre. Dette kravet er overdratt fra Dnb Bank ASA til AK Nordic AB. Dette er du varslet om i kunngjøring om transport av fordring datert 28.04.2016. Det ble avholdt utleggsforretning i denne sak hos namsmannen i Asker og Bærum den 12.08.2016.


Med hilsen

Per C. StrømsnesCollections Executive
stromsnes@pragroup.no

PRA Group Norge ASDronning Eufemias Gate 6, NO-0191 Oslo
PB. 9137 Grønland, 0133 OSLO, Norway
Tel +47 24103156,  Fax +47 24103101
www.pragroup.com

  



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 27. januar 2017 17:5
7
Til: Post
Kopi: post@inkassoklagenemnda.nopost@forbrukerradet.nopost@finkn.no; Akademikerforbundet; Politikk Høyre; sande.vgs; no.kundesenter@intrum.com; Intrum Justitia Nova; tilsynsutvalget@domstol.no; Tilsynsutvalget
Emne: Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 9. januar, (se vedlegg).

Hvis jeg ikke tar feil, så er dette snakk om, en Entercard-gjeld, som ble slettet, (som foreldet), av Intrum Justitia, i 2015, (se videresendt e-post).

(Og jeg sender også, om alle inkassosaker, til Inkassoklagenemnda dessuten.

Så de har uansett fått om dette).

Så her må dere slutte å terrorisere folk, med falske krav.

Skjerpings!

Erik Ribsskog
---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Intrum Justitia Nova <svc.no.nova@intrum.com>
Dato: 30. oktober 2015 kl. 14:54
Emne: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752
Til: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Viser til deres henvendelse vedr sak 1224072 ( ENTERCARD NORGE AS).

Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss i dag som foreldet.

Dette til din orientering.


Med hilsen
Saksbehandler :Team Bank
Telefon :23 17 11 10
Intrum Justitia AS

IBAN: NO1563180520351
BIC : NDEANOKK
------------------------------------
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z010122407200199894143
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300661895360
NB: Oppgi alltid saksnummer 1224072 ved henvendelse til oss.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter