Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. mars 2017

Er dette faren til Anne-Lise Svendsen, (fra Min Bok 2), tro? Hm

faren til anne lise svendsen tro hm

PS.

Faren er visst cirka 70 år, (så jeg, på Biip.no).

Og han i TV-programmet, er cirka 60 år, (ble det opplyst om, et stykke ut, i NRK-programmet).

(Noe sånt).

Så det var visst ikke, samme person likevel, (selv om navnene, var ganske like, må man vel si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Faren, (til Anne-Lise Svendsen), er visst død forresten, (fra Aftenposten 16. mai 2013):

faren er visst død

PS 3.

Anne-Lise hadde det veldig fritt forresten, (som jeg har skrevet om, i Min Bok 2), som tenåring.

Hu hadde, en egen stue, (med inngangsdør, fra haven), hvor 'alle' ungdommene, på Abildsø, samlet seg, hver helg/kveld.

(Det var til og med, noen karer, fra Jessheim der, noen ganger, (mener jeg å huske).

Noe sånt).

Så man kunne kanskje lure på, om faren, var hippie, (eller noe i den duren).

Men jeg, (som leide en hybel, hvor det ikke var lov til, å røyke, og derfor ble kjent, med Anne-Lise & Co. utafor Abildsø-kiosken), møtte aldri faren.

Selv om jeg ble dratt med, (må jeg si), til Anne Lise sin 'ungdoms-stue', cirka 10-12 ganger, (eller noe i den duren), studieåret 1989/90.

(Noe sånt).

Og en gang, så hadde disse Abildsø-ungdommene fest, i hele huset, (husker jeg).

Antagelig fordi, at foreldrene var, i Hole, (hvor visst faren var fra).

(Eller om de kan ha vært, i Sarpsborg, (hvor de pleide, å dra, noen ganger, husker jeg, at Anne-Lise sa, en gang, utafor Abildsø-kiosken).

Hvem vet).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Anne-Lise er visst tante, (da har hu muligens en halvbror, som da vel antagelig heter Tormod Wahl-Westreng, som jeg ikke tror, at jeg har møtt):

halvbror hm

PS 5.

Her er mer om dette:

tormod wahl vestreng

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter