Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. februar 2017

Thomas Seltzer, (som prata dritt om meg, (må man vel si), på TV, i 2012), har visst barbert seg og vært på sydentur. Noe sånt

barbert seg og vært på sydentur

PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Det virker som, at jeg blir kritisert, (i videoen ovenfor), for å både fortelle min historie og ha nettbutikk.

Men min fars stesønn Viggo Snoghøj/Snowhill, har jo også, fortalt sin historie.

(I et slags radio-program, (laget av Frida Leknes), som jeg har blogget om).

Og selv om Viggo, fortalte sin historie.

Så jobbet han vel, (som nattevakt, i Vestby), på cirka den samme tida.

Så da blandet han liksom børs og katedral, da?

Er det sånn man skal forstå NRK sitt TV-program?

De er vage, moraliserende, fordømmende og snusfornuftige, (i det TV-programmet), mener jeg.

(Når de snakker, om meg).

Så det er ikke så lett, å forsvare seg.

(For jeg hadde heller aldri hørt, om Thomas Seltzer, før han begynte, å prate om meg, på TV.

Og jeg hadde heller ikke sett, de andre programmene, i denne TV-serien, (siden at jeg bodde, i England, på den tida).

Og jeg har heller ikke, blitt prata om, på TV før, for å si det sånn.

Og jeg har heller ikke, noen sånne medie-rådgivere liksom, som jeg kan kontakte, for å be om råd, når det gjelder TV/pressen.

Og jeg har heller ikke, noen advokater, som jeg kan kontakte, for å ordne, denne saken, for meg.

Og dette var også, et slags humor-program, med en slags humor, som vel muligens, må kalles 'russisk', (mistenker jeg), hvor det går på, å drite ut folk, (eller noe i den duren), liksom mellom linjene.

Og dette TV-programmer, fikk få seere, så det var ikke sånn, at det noen gang var snakk om, å lage, en ny sesong, av denne TV-serien.

Så man kan vel nesten sammenligne dette, med en dritt-pakke, mot meg.

Noe sånt.

Og dette var betalt, av den norske stat, (må man vel si), siden at det er de, som bestemmer, hvor mye, som folk skal betale, i TV-lisens/NRK-skatt.

For å si det sånn).

Men jeg får si det sånn, at det virker som, at dette, (Jenny Skavlan og Thomas Seltzer), er noen bortskjemte og umodne folk.

Som ikke forstår, at man må ha penger, til mat, osv.

For da bloggen min, ble presentert, på dette TV-programmet, (Tweet4Tweet), i 2012.

Så var bloggen, (som jeg startet, i 2007), allerede fem år gammel.

Så det blir som en livsstil, for meg, å ha en nød/varsel-blogg, (må jeg si).

For det er ikke sånn, at noen, har kommet med, noe særlig respons, på denne bloggen, (med unntak av sludderet, til Jenny Skavlan og Thomas Seltzer).

Så skal man da leve, på luft og kjærlighet liksom, mens man venter på, at Norge liksom, skal våkne opp?

Nei, hvis jeg hadde tenkt sånn.

Så hadde jeg nok vært død, av sult, for lenge siden.

Mat må man ha, selv om man driver, og forteller sin historie.

Så det er nok sånn, at NRK, ikke har beina sine, på jorda, (vil jeg si).

(Hvis de tror, at det ikke, er sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Og Thomas Seltzer aper også, min stil, (som jeg hadde, på slutten av 90-tallet), synes jeg nesten.

Hvor var brillene, til Thomas Seltzer, i akkurat det TV-programmet, (kan man kanskje lure på).

Så dette kan ha vært, noe slags utspekulerte greier, fra noe slags etterretning, (eller noe i den duren), kan man vel nesten mistenke.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om at min fars stesønn Viggo Snowhill jobbet, på cirka den samme tida, som han fortalte, sin historie, (noe som visstnok, er veldig fælt, hvis jeg har forstått NRK riktig):

night guard linkedin

https://www.linkedin.com/in/viggo-snowhill-86970238

PS 5.

Det er visst noen, som har fjernet, det intervjuet, hvor Viggo Snoghøj/Snowhill forteller, sin historie, fra Vimeo, (så det får jeg visst ikke postet her nå):

problemer med intervju 2

PS 6.

Mens jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool.

Så var det forresten, en kar, (som var nokså formell), som kontakta meg, på irc, og spurte, en del spørsmål, (uten at jeg husker detaljene nå).

Og det kan ha vært Thomas Seltzer, (mistenker jeg).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter