Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. februar 2017

Jeg sendte en e-post til Forbrukerrådet

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Klage/Fwd: Update/Fwd: Compansation-claim/Fwd: Kompansasjon for tull fra amerikanske myndigheter

Erik Ribsskog 14. februar 2017 kl. 09:55

Til: Cecilie Asak Oftedahl
Kopi: randi.flesland@forbrukerradet.no, post@forbrukerradet.no, ohs@selvaag.no, "post@sivilombudsmannen.no" , juridisk , post@forbrukerombudet.no, LbF Leieboerforeningen

Hei,

det var sånn, at jeg flytta, til England, i 2004.

(For å studere, ved University of Sunderland).

Og da tok jeg fly, til England, og hadde med meg to kofferter, (med for det meste klær og PC-utstyr, osv.).

Og siden at jeg ikke kunne ta med meg, alle mine ting, fra min leilighet/hybel, på St. Hanshaugen.

(Det var slektsklenodier, som jeg hadde arvet, etter min mors foreldre, (treskjæring fra min morfar og et antikt sølvølkrus, fra Danmark, fra 1700/1800-tallet, som jeg fikk, av min mormor, i bursdaggave, sommeren 2004), og fotoalbum og kjærestebrev, osv., osv.

Og dataprogrammer fra 80/90-tallet, som jeg har planer om å fortsette å utvikle, i våre dager, (og som jeg har brukt mye tid på).

Og en gammel tegning, som jeg fikk, en gang, jeg ble shanghaiet av min tidligere stefar, for å være med, å sjaue, på et lager, hos Forsvarets overkommando, i 1990, var det vel.

Osv., osv.).

Og jeg har jo hatt rettslære, på handel og kontor, og forstår at City Self-Storage ikke har lov til, å beholde disse tingene.

Siden at det er ting, som er viktige for meg, av sentimentale/personline årsaker, (som minner om slektninger og opplevelser, osv.).

Og dette er også ting, som jeg har planlagt, i mange år, og presentere på min blogg, (hvor jeg blogger om min oppvekst osv.).

Så dette er svindel og bedrag, må jeg si.

For når jeg dro, til City Self-Storage, etter ti år, i England, (fra 2004 til 2014), så var det bare en Daniel der, (sa han at han het), på deres kontor, på Majorstua, og han sa bare, at han ikke fant meg, på data'n.

Og jeg har til og med sendt e-poster, til 'sjølveste' Selvaag-'høvdingen', etter å ha tilfeldigvis lest, i Dagbladet, at det er han, som er talsmannen for Selvaag-gruppen, som eier City Self-Storage.

Så hvis dere kan finne ut, av dette, (sånn at jeg kan få i stand en avtale, om når jeg kan hente mine ting), eller forklare meg hvordan jeg skal gå fram, for å få ordnet dette.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog




14. februar 2017 kl. 09:40 skrev Cecilie Asak Oftedahl <Cecilie.Asak.Oftedahl@forbrukerradet.no>:
Hei, viser til tidligere korrespondanse. Det er korrekt at jeg ikke har sendt eposten nedenfor til deg.

Når det gjelder klage på City Self Storage, vil Forbrukerrådet kunne megle i saken dersom klagen gjelder flyttetjenester. Du kan ta kontakt på 23400500 hvis du ønsker veiledning  eller du kan sende din klage på epost tilpost@forbrukerradet.no.

Vh Cecilie Asak Oftedahl
Seniorrådgiver Forbrukerrådet

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 14. februar 2017 02:09
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Cecilie Asak Oftedahl <Cecilie.Asak.Oftedahl@forbrukerradet.no>; Post <Post@forbrukerradet.no>; post@sivilombudsmannen.no
Emne: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Update/Fwd: Compansation-claim/Fwd: Kompansasjon for tull fra amerikanske myndigheter

Hei,

dette må være, noe nettmobbing.

(For Forbrukerrådet ville nok ikke ha skrevet e-post, klokken 21.16, om kvelden.

Så dette er nok noen, som utgir seg, for å være Forbrukerrådet).

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog

---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Cecilie Asak Oftedahl <Cecilie.Asak.Oftedahl@forbrukerradet.no>
Dato: 13. februar 2017 kl. 21:16
Emne: VS: Klage/Fwd: Update/Fwd: Compansation-claim/Fwd: Kompansasjon for tull fra amerikanske myndigheter
Til: eribsskog@gmail.com


Når det gjelder din sak ang. City Self Storage så har du blitt forklart, en rekke ganger hva som har skjedd. Se svar fra Astrid Holte Østbye sendt til deg i 2010.

Du misligholdt leien over flere år, og det er ditt ansvar, og ikke bankens, å sørge for at regninger betales.

For å være helt tydelig! Det er ikke mer å tilføye i denne saken.

Ytterligere henvendelser om dette vil ikke bli besvart.

Vh Cecilie Asak Oftedahl


---------- Forwarded message ----------
From: Astrid Holte Østbye <aos@selvaag.no>
Date: 2010-08-09 10:38 GMT+02:00
Subject: RE: Oppdatering/Fwd: Problemer med ting som blir oppbevart i
Oslo/Fwd: Påminnelse/Fwd: Bod 168
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,

Da her jeg snakket med Heimevernet. HV og politiet har hentet utstyret ditt.
For mer informasjon kan du kontakte Buer i Heimevernet/HV02 evt politiet.



Vennlig hilsen

Astrid

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter