Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. februar 2017

Jeg sendte en e-post til Datatilsynet

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Klage/Fwd: Update/Fwd: Compansation-claim/Fwd: Kompansasjon for tull fra amerikanske myndigheter

Erik Ribsskog 14. februar 2017 kl. 02:09

Til: juridisk
Kopi: Cecilie Asak Oftedahl , post@forbrukerradet.no, "post@sivilombudsmannen.no"

Hei,

dette må være, noe nettmobbing.

(For Forbrukerrådet ville nok ikke ha skrevet e-post, klokken 21.16, om kvelden.

Så dette er nok noen, som utgir seg, for å være Forbrukerrådet).

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Cecilie Asak Oftedahl <Cecilie.Asak.Oftedahl@forbrukerradet.no>
Dato: 13. februar 2017 kl. 21:16
Emne: VS: Klage/Fwd: Update/Fwd: Compansation-claim/Fwd: Kompansasjon for tull fra amerikanske myndigheter
Til: eribsskog@gmail.com


Når det gjelder din sak ang. City Self Storage så har du blitt forklart, en rekke ganger hva som har skjedd. Se svar fra Astrid Holte Østbye sendt til deg i 2010.

Du misligholdt leien over flere år, og det er ditt ansvar, og ikke bankens, å sørge for at regninger betales.

For å være helt tydelig! Det er ikke mer å tilføye i denne saken.

Ytterligere henvendelser om dette vil ikke bli besvart.

Vh Cecilie Asak Oftedahl


---------- Forwarded message ----------
From: Astrid Holte Østbye <aos@selvaag.no>
Date: 2010-08-09 10:38 GMT+02:00
Subject: RE: Oppdatering/Fwd: Problemer med ting som blir oppbevart i
Oslo/Fwd: Påminnelse/Fwd: Bod 168
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,

Da her jeg snakket med Heimevernet. HV og politiet har hentet utstyret ditt.
For mer informasjon kan du kontakte Buer i Heimevernet/HV02 evt politiet.



Vennlig hilsen

Astrid

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter