Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. februar 2017

Jeg får si kondolerer, når det gjelder, Kaci Kullmann Five. Før Five ble leder i Høyre, så ble jeg en gang spurt, som praktikant, i Norsk Hagetidend, (av ei svensk dame, som het Magdalena Eckersberg), om hvilken politiker, som Norsk Hagetiden/Det Norske Hageselskap, skulle invitere, for å åpne landbruksutstillinga, på Hellerudsletta, høsten 1990. Og da svarte jeg Kaci Kullmann Five, (som det ble til, at åpnet, den landbruksutstillinga), for min tidligere klassekamerat Ove Reiersrud, (fra Sande videregående), og meg, vi pleide, å diskutere Høyre-politikere, i friminuttene osv., på skolen. Så jeg var litt oppdatert, når det gjaldt, nye Høyre-politikere da, (må man vel si), siden at jeg vel, etter dette skoleåret, (på Sande videregående), leste litt nøyere, når det var noe, om Høyre sine politikere, i avisene da, (for å si det sånn). Noe sånt

kondolerer five

http://www.dagbladet.no/nyheter/kaci-kullmann-five-er-dod/67211365

PS.

Her er mer om Magdalena Eckersberg:

mer om magdalena eckersberg

http://fredrikstad.soroptimistnorway.no/media/2679/festskrift.pdf

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter