Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. februar 2017

Her er noe, som jeg la merke til, på Kiwi Mølla, i forrige uke. Søppel oppå topphyllene. Hva skal dette bety? Hm

IMG_20170221_184126[1]

PS.

Nå har jo jeg jobbet, som butikksjef, i Rimi, (rundt årtusenskiftet).

Så jeg har lært, hva grunnen er til, at butikkene, må ha tomme esker, på topp/lager-hyllene.

Og det er fordi, at det da, blir høyere varetrykk, (som det kalles), i butikken.

Og det skal visst lede til, at man da selger, mer varer.

(Fordi at kunden da handler mer, på impuls, blir det vel).

Men hva tenker Ola Nordmann/Hvermansen, (eller Olga på 90 år, som de sa, på Rimi Kalbakken), om dette, lurer jeg.

Ola Nordmann/Hvermansen har vel ofte ikke jobbet, som butikksjef, i Rimi, (rundt årtusenskiftet), liksom.

(Så han har vel ikke lært det, at sånne esker, skaper høyere varetrykk).

Så Ola Nordmann/Hvermansen må jo tro, at Kiwi, er gærne, siden at de har søppel, oppå topphyllene sine, (for å si det sånn).

(Noe sånt).

Så Ola Nordmann/Hvermansen, blir her fremmedgjort, (må man vel si).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter