Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. februar 2017

Dette er konservativ politikk, sånn som jeg har blitt forklart den, (av Jan Tore Sanner), da jeg ble dratt med, på Unge Høyre-kurs, sommeren 1991. Konservativ politikk, går ikke ut på, å stå, helt stille. Men man forandrer, kun en ting, av gangen. Og nå er det tydeligvis kommunene og fylkene, som skal forandres, da. Så dette er nok det overordnede, for Høyre, (i denne saken), hvis jeg skulle tippe. Her har Høyre bestemt seg for, at det skal forandres, (av en eller annen grunn), og så bruker de vel pisk og gulerot, (som man sier), da. Noe sånt

dette er konservativ politikk

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kommunesammenslaaing/over-halvparten-er-imot-tvangssammenslaaing/a/23932233/

PS.

Jan Tore Sanner, ble vel kalt, for 'superminister', da denne regjeringen ble dannet, for noen år siden.

Så det er vel dette, (altså omorganiseringen av kommunene og fylkene), som denne regjeringen, liksom er om.

Og da kan man kanskje lure på, hvor helhjertet endringene, som denne regjeringen har foreslått, når det gjelder forsvaret, har vært.

Det er mulig, at denne regjeringen, liksom har vekslet på, hvilken sak, som de ønsker, å forandre.

For det er visst ikke typisk konservativ politikk, å endre, to saker, (nemlig kommunene/fylkene og Forsvaret), på en gang, (ettersom jeg forstod, Unge Høyre sitt kurs, i 1991).

Så forsvarspolitikken, (til denne regjeringen), kan man vel da muligens, sette et lite spørsmålstegn ved.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter