Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. januar 2017

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Å skape tonar saman
Erik Ribsskog Tue, Jan 17, 2017 at 1:26 PM
To: juridisk
Cc: post@musikkorps.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Norges Musikkorps Forbund
Date: 2016-12-15 14:23 GMT+01:00
Subject: Å skape tonar saman
To: eribsskog+evneveik@gmail.com


Nyhetsbrev fra NMF uke 50

Kan du ikke lese brevet, klikk: www.musikkorps.no


Musikkorps.no | Tips en venn | Meld av



 Styremedlem
i Gjensidigestiftelsen i Hordaland, Wenche Fivelsdal og daglig leder i NMF Hordaland, Randi Kvinge
Gjensidigestiftelsen støttar korps

Denne veka dukka Gjensidigestiftelsen opp med ein gåvesjekk på kr 1.150 000,- til vidareføring av prosjektet "Korps på friluftstur" i 2017, i Hordaland.

Prosjektet vart fyrste gong lansert i Friluftslivets år 2015. NMF gler seg over at vi har fått offisiell status som Musikkorpsenes år i 2018.

Også NMF Rogaland og NMF Øst har fått pengar frå stiftelsen til samme prosjekt. Nordvest har fått pengar frå Gjensidigestiftelsen Møre og Romsdal til prosjektet «Korpsløftet i Møre og Romsdal» - eit sommerkursfond og tilskot til dirigentane i fylket.


Korps på friluftstur i Hordaland



 Francois Elsafadi
Å skape tonar saman

Han kallar seg relasjonshøvding og er klar for Kragerøkonferansen 2017.

- For å få til fellesskap må alle finne ein god tone og felles rytme for å få samspelet til å klinge godt. Menneske med ulik erfaring, bakgrunn og historie, kan finne saman i ein god rytme.

– Det gir meining for dei fleste. Å skape tonar saman er grunnfjellet i livet!

Les intervjuet med Francois Elsafadi



 Illustrasjon
God leiing gir suksess

Samarbeid korps og kulturskule står sentralt når korpsleiarsymposiet blir arrangert på Hell i januar. God leiing gir suksess.

Målet med korpsleiarsymposiet er at deltakarane skal bli betre på å møte utfordringar i eige korps.

Samme helga samlast rundt 400 frå heile landet til Ungdomskonferanse, samt at dirigentar har sitt eige Dirigentsymposium.

Hellsymposiene




Nytt spennande kurs i Øst

NMF Øst planlegg eit nytt spele- og produksjonskurs for ekstra motiverte musikantar som skal begynn i 9. klasse og oppover.

Kurset er eit supplement til dei blå og svarte sommerkursa i NMF, som har stort fokus på musikalsk og personlig vekst med individuelt fokus.


Vi løfter deg opp!



 Rune Alstedt er programleiar for Messing og Treblås i NRK P1+. Foto:
Privat
Korpsmusikk på CD er etterspurt

Programleiar Rune Alstedt i NRK ønskjer å kome i kontakt med korps som har spelt inn korpsmusikk på CD, og som kan presenterast i programmet Messing og Treblås på radioen.

Programmet går kvar laurdag i NRK P1+ kl. 17.30.

Etterlyser korpsmusikk



Norges Musikkorps Forbund, Servicetelefon: 815 56 777, Post@musikkorps.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter