Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. januar 2017

Min tidligere lagkamerat Per Kristian Furuheim, (fra Berger IL), driver visst mye, med jentefotball

jentefotball

https://www.fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=1895397

PS.

Per Furuheim har visst fått, en liten 'Perine' Furuheim, (kan det virke som):

en liten perine furuheim

http://www.dt.no/stoppen/fotball/sport/stoppen-er-den-beste-klubben-for-meg/s/5-57-369262

PS 2.

Per Furuheim er nok, en flink trener, for disse Lier-jentene, (hvis jeg skulle tippe).

For jeg husker, at Per Furuheim, en gang liksom 'coach-et' meg, (og noen av mine lagkamerater), i bilen, før en bortekamp, (mot Nordre Sande, var det vel).

Og da forklarte Per Furuheim, om hvordan han tenkte, før han skøyt ballen, mot mål.

(Han sa, at han tenkte inni seg, at: 'Hvor er målet nå?', og så skøyt han ballen, i den retningen, som han trodde, at målet var i, (uten å vel nødvendigvis, se opp, mot målet).

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Hu 'Perine', driver visst også, med skiskyting, (i klubben til min tidligere klassekamerat Espen Melheim):

perine skiskyting

http://www.dt.no/i-ensom-majestet/s/5-57-18386

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter