Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. januar 2017

Mer fra Facebook

mer fra facebook eikanger

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    19:08
    Erik Ribsskog


    Hei,
    var det du, som jobba, som foreleser, på NHI, studieåret 1989/90?
    Jeg husker at du hadde på deg skinnbukse, på juleballet, på Holmenkollen Park Hotel, i desember 1989, (var det vel).
    Noe vi studentene lo litt av, vel.
    For jeg selv gikk i smoking, (eller mørk dress og blå sløyfe, var det vel).
    Og det var liksom kles-koden der og, (hvis jeg forstod det riktig).
    Jeg syntes også, at du og Lasse 'Liten' Berntzen, ligna for mye.
    Så det ble litt kjedelig, å gå, på NHI.
    For det var to like tryner nesten, (med den samme brune sveisen cikra), i 'alle' timene der.
    Jeg etterlyser mitt kryssordprogram, som jeg lagde, studieåret 1991/92.
    Min kopi ligger hos City Self Storage, som ikke vil gi meg tingene mine, etter ti år i England.
    Og jeg tror at dette programmet, (som skapte kryssord, som andre kan løse), kan ha noe for seg, når det gjelder å tjene penger, (og få ære og berømmelse), osv.
    Så den oppgaven lurer jeg på, om du vet, hvor har blitt av.
    (For den kan vel også hjelpe, når det gjelder, å søke jobber, osv.
    Sånne ting).
    Og jeg har lest, på nettet, at Kenneth Sevland, (fra sjakk/bordtennis valgfag-klassen min, på Svelvik ungdomsskole, i åttende klasse vel), han har gått, på NHi, (skrev han på Facebook, var det vel).
    Men husker du om han gikk, på NHI?
    For det året, jeg begynte, på NHI, (1989/90), så gikk han, på Holtekilen Folkehøyskole, i Bærum.
    Og jeg hadde så et friår, hvor jeg jobbet, for å tjene penger, til videre studier.
    Og så gikk jeg på NHI, (som da hadde flytta til Helsfyr), studieåret 1991/92.
    Og da så jeg ikke noe, til Sevland der.
    Så er det sånn, at han bare skøyer, om at han har gått, på NHI, lurer jeg.
    Jeg lurte også på, hva han foreleseren, i Datasikkerhet, (studieåret 1991/92), het igjen.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter