Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. januar 2017

Jeg sendte en e-post til Akademikerforbundet

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Behandlingsforsikring - amnesti

Erik Ribsskog 27. januar 2017 kl. 15:49

Til: Akademikerforbundets Forsikringskontor
Kopi: Akademikerforbundet

Hei,

jeg har nå også mottatt, et brev fra dere, (se vedlegg), med en brosjyre, om medlemsforsikringer, for 2017.

Og jeg kan ikke se, å ha mottatt, noe svar, på min e-post til dere, fra 12. november, (se videresendt e-post).

Så jeg sender, en oppdatering/påminnelse om dette.

Kan dere vennligst sende, en statusoppdatering, om min medlemsskap, hos dere, (se videresendt e-post).

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 12. november 2016 kl. 15:12
Emne: Re: Behandlingsforsikring - amnesti
Til: Akademikerforbundets Forsikringskontor <forsikring@akademikerforbundet.no>
Kopi: Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>


Hei,

jeg ble medlem, i Akademikerforbundet, mens jeg bodde, i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i Liverpool.

Men seinere, så har også noen, meldt meg inn, for skøy, (hvis jeg ikke tar helt feil).

Kan jeg få en statusoppdatering, om mitt medlemskap, hos dere.

(Jeg blir også nektet fritt rettsråd, i mange saker.

For dere er 'åndsvake', må jeg si, og sier at man ikke kan få fritt rettsråd, hvis man har arbeidsledig-medlemskap.

Da blir dere noen helvetes nazister, mener jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog




2016-06-15 13:23 GMT+02:00 Akademikerforbundets forsikringskontor <forsikring@akademikerforbundet.no>:

Se webversjon

Behandlingsforsikring - nå uten helseerklæring!

- Tilbudet gjelder til og med 8. juli 2016

500 000 nordmenn har i dag behandlingsforsikring - har du?
Behandlingsforsikring  er et av Norges raskest voksende forsikringsprodukter. De beste ambassadørene er de som har brukt forsikringen og som skryter uhemmet av den hjelpen de har fått. Historiene om lange offentlige ventelister, og hvor rask og god service man har fått gjennom forsikringen er mange.
Gjennom ditt medlemskap i Akademikerforbundet kan du kjøpe denne forsikringen i en kort periode uten å levere helseerklæring.
Pris kr 1 989/år. 
Alternativ 1:
Hvis du, og eventuelt ektefelle/samboer, ønsker innmelding via telefon, trykk "Bestill behandlingsforsikring" og vi tar kontakt med deg og ordner alt! 
Bestill behandlingsforsikring
Alternativ 2:
Ønsker du å sende oss et påmeldingsskjema for deg og eventuelt ektefelle/ samboer, printer du og oversender oss vedlagte "Påmeldingsskjema".
Påmeldingsskjema

Jan Inge Tjøsvoll

Tillitsvalgt Akademikerforbundet Brønnøysundregistrene
Jeg gikk til lege på grunn av smerter i et kne i januar. Da jeg fikk henvisning til videre undersøkelse og MR av kneet, brukte jeg behandlingsforsikring for å få gjort dette raskt.
Jeg kontaktet Tryg og i løpet få dager hadde de laget et forslag til reise og undersøkelse, og jeg fikk komme med innspill om når det passet best for meg. Bare vel en uke etter legebesøket fikk jeg tatt MR/røntgen av kneet samt undersøkelse hos ortoped med vurdering av bildene, alt gjort i løpet av få timer den aktuelle dagen. Bare kort tid etter undersøkelsen fikk jeg operasjon.
Jeg er veldig fornøyd med informasjonen og oppfølgingen både fra Tryg og fra sykehuset. Hele prosessen fra undersøkelse til ferdig behandling gikk fort, og kommunikasjonen var god hele veien.

Ønsker du mer informasjon, les om behandlingsforsikring på vår forsikringsportal.
Les mer om behandlingsforsikring

2 vedlegg
img034.jpg
149K
img035.jpg
613K

PS.

Her er vedleggene:

img034

img035

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter