Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. januar 2017

Jeg sendte en e-post til Statens innkrevingssentral

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse om Statens Lånekasse

Erik Ribsskog 27. januar 2017 kl. 20:23

Til: firmapost@sismo.no

Kopi: tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , post@finkn.no, post , post@forbrukerombudet.no, post@forbrukerradet.no, Akademikerforbundet , "sande.vgs" , Politikk Høyre

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 8. desember, (se vedlegg).

Og i den forbindelse, så kan jeg ikke se, å ha mottatt, noe svar, fra dere, på min klage, fra februar.

Det er også sånn, at det at dere tullet med studielånet mitt, i Sunderland, (jeg fikk ikke studielånet for høsten 2004, før på begynnelsen av 2005).

Det gjorde, at jeg ikke fikk fokusert, på studiene, (men jeg måtte fokusere, på økonomien, som da ble veldig vanskelig).

Og la oss si, at jeg derfor, har gått glipp, av en lønn, på en million, i året.

Og at min yrkeskarriere, ville ha vart, i 35 år.

Da skylder dere meg 35 millioner.

Og så kan dere trekke fra, disse 689.949,09, som det står om, i brevet deres, at jeg skylder dere.

Og da blir summen, at dere skylder _meg_ 34.310.050,91, (får jeg det til å bli).

Så disse pengene, må dere sende straks, som form av en sjekk, til meg.

Og så håper jeg, at dere behandler andre studenter, med mer folkeskikk, i fremtiden.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 25. april 2016 kl. 06:55
Emne: Oppdatering/Fwd: Henvendelse om Statens Lånekasse
Til: tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>
Kopi: "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>, post@forbrukerombudet.nopost@forbrukerradet.nofirmapost@sismo.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


Hei,
jeg viser til brev fra Statens innkrevingssentral, fra tidligere denne måneden, (se vedlegg).
Det var ikke bare, da jeg ringte, fra Liverpool, at Lånekassa tulla, (og bare la på).
Da jeg studerte i Sunderland, så drøyde de, i nesten et halvt år, før de sendte studielånet.
Så her må dere få disse 'kommunst-mafia-folka' til å slette gjelden min og jeg må også få erstatning, for tort og svie, (som det vel heter).
(For jeg sulta, må jeg si, i Sunderland, mens jeg venta, på dette studielånet.
Og dette ødela for studiene mine.
Og når de bare la på, da jeg ringte dem, (da jeg ønsket å studere, i Liverpool, noen år seinere), så saboterte de igjen, (må jeg si), for planene mine.
Så her må jeg få sånn at jeg klarer meg livet ut, mener jeg.
Erik Ribsskog
PS.
Og det er noe som heter Ansa, og de er en slags avdeling, av Lånekassa, (sånn som jeg har forstått det).
Og det var det samme, da jeg kontaktet de, om problemer med universitetet i Sunderland, osv.
At de bare ignorerte det jeg skrev, og tulla, må jeg si.
Så dette er ikke bare en filleting, men over hele linja liksom, som de sier.

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-04-07 5:46 GMT+02:00
Subject: Re: Henvendelse om Statens Lånekasse
To: Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>, post@forbrukerombudet.nopost@forbrukerradet.no


Hei,

dette skulle jeg gjerne hatt svar på, fra en overordnet, hos dere.

For jeg mener at staten her har vært som en slags namsfogd, og
overført gjelden min, til Statens innkrevingssentral.

Og dette uten å informere meg, (i England).

Det var også sånn, at da jeg ringte Lånekassa, fra Leather Lane, (hvor
jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool, så bare la de på røret,
(en mann i 30/40-årene vel), da jeg spurte, om muligheten, til å få
studielån, for å studere, ved University of Liverpool, (etter at jeg
hadde vært der, og henta, en katalog, over deres studiemuligheter,
osv.).

Så det finnes jo ikke ord, i folkeskikken, for sånn oppførsel.

Det tyder på at de har gjort noe galt, hos Lånekassa, må jeg si.

Så dette må jeg klage på, (og få en ny mening om), må jeg si.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

2016-03-08 13:33 GMT+01:00 Tilsynsutvalget
<Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>:
> Vedlagt følger svar på Deres henvendelse i e-post av 26. februar 2016.
>
>
>
>
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
>
>
> Elin Helen Kvalvik Utvik
>
> sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere
>
>
>
>
>
> Domstoladministrasjonen
>
> Telefon: +47 73 56 70 00
>
www.domstol.no
>
>
>
>
>
>

3 vedlegg
img042 paint.jpg
481K
img043.jpg
268K
img044.jpg
92K

PS.

Her er vedleggene:

img042 paint

img043

img044

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter