Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. januar 2017

Jeg sendte en e-post til Ragnhild Kvålshaugen

Erik Ribsskog

Den Polytekniske Høgskolen

Erik Ribsskog Fri, Jan 13, 2017 at 7:06 AM

To: "Kvålshaugen, Ragnhild"
Cc: studier@kristiania.no, postmottak@uhr.no, Westerdals Oslo ACT , ohs@selvaag.no, postmottak , abiann@westerdals.no

Hei,

takk for svar!

Jeg har vært en del, i kontakt, med ei Abildgaard, hos NITH.

Men de vil ikke gi meg kryssordprogrammet.

Og karakterutskriften, (fra NHI), er det feil på.

(De kaller kvalitetssikring for Unix, osv.).

Og noe grad vil de visst heller ikke gi meg, (selv om jeg nå har nok vekttall/studiepoeng, etter også å ha studert, ved HiO).

Men jeg får prøve, å sende, en kopi, til Westedals.

Så kanskje de ikke er så stressa, (eller hva problemet kan være), denne gangen.

Igjen takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog




2017-01-13 7:00 GMT+01:00 Kvålshaugen, Ragnhild <ragnhild.kvalshaugen@bi.no>:
Hei

Jeg husker ikke deg og da du studerte på NHI var jeg i svangerskapspermisjon. Skal du ha den bevitnelsen du er på jakt etter må du kontakte Westerdals. De har sikkert et arkiv fra NHI tiden.

Vennlig hilsen
Ragnhild

Sendt fra min iPad

> Den 12. jan. 2017 kl. 18.29 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
>
> Hei,
>
> jeg fant noe informasjon, om Den Polytekniske Høgskolen, i Aftenposten sitt arkiv.
>
> Det stod at du var høgskolelektor der.
>
> Jeg synes at navnet ditt virker kjent.
>
> Jeg ringte DPH, (og sendte en del e-poster, via min hotmail-konto, var det vel), i 1997.
>
> Og jeg lurer på, om det var deg jeg hadde med, å gjøre da.
>
> Jeg jobbet heltid, på Rimi Bjørndal, som assisterende butikksjef, ved siden av studiene.
>
> Og 'plutselig' så måtte jeg jobbe, fra 7 til 17, (var det vel), annenhver torsdag der, osv.
>
> Og det var en travel butikk, så det ble for mye jobbing, (må jeg si).
>
> Men jeg mener å huske, at jeg bestod, noen obligatoriske oppgaver.
>
> Og jeg etterlyser også min sisteårs-oppgave, fra NHI, fra 1991/92.
>
> (For det programmet tror jeg, at fortsatt kan ha noe for seg, for det skaper kryssord, som andre kan løse, og det kan det være penger i osv., mistenker jeg).
>
> Lurer også på om rektor Geir Eikanger var han NHI-foreleseren, som hadde på seg skinnbukse, (og 'dreit seg ut'), på NHI sitt juleball, (på Holmenkollen Park Hotel), i 1989.
>
> Mine Hotmail-e-poster, ble slettet, (da jeg jobbet på gården, til en onkel, i Kvelde, i 2005), så jeg har ikke disse e-postene nå.
>
> Men jeg lurte på, om jeg kunne få, noen slags bekreftelse/dokumentasjon på, at jeg gikk, på DPH, (siden at jeg ikke rakk å ta alle fagene, ved NHI, og derfor hadde penger tilgode, liksom).
>
> På forhånd takk for eventuelt svar!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter