Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 10. november 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din påmelding
Erik Ribsskog Thu, Nov 10, 2016 at 9:31 PM
To: Erlend V Thorsen
Cc: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

I gamle dager, så kunne man kontakte Televerket, (mener jeg å huske), hvis noen tulle-ringte, til en.

Så det må også være mulig, å finne ut, hvem som tulle-sender e-post, mener jeg.

Skjerpings!


2016-06-22 9:18 GMT+02:00 Erlend V Thorsen :
Hei igjen.



Det er dessverre ikke noe mer informasjon å finne. Påmelding til nyhetsbrev er på vår side, som på så mange andre sider, en åpen påmelding der en bare legger inn epostadressen for å melde på. Leverandøren av nyhetsbrevløsningen har heller ikke noen mer sporing av hvem som gjør påmeldingen. En slik sporing ville uansett ikke kunne hatt mer enn en IP adresse, som heller ikke sier noe om hvem som faktisk har gjort en påmelding, med mindre en får nettleverandørene sine oversikter over hvilke abonnenter som er tildelt hvilke IP adresser på tidspunktet.



Vi kommer til å vurdere endringer som kan forhindre dette i fremtiden, mest aktuelt er da en påmelding som en i tillegg må verifisere gjennom en epostmelding. Men samtidig, det er bare snakk påmelding til et nyhetsbrev, ingen bestilling, medlemskap eller noe lignende. Og nyhetsbrevet har avmeldingen lett tilgjengelig i brevet, og en havner da på en opt-out listen som blokkerer fremtidige påmeldinger til våre sendinger.







Med vennlig hilsen

Erlend Thorsen

musikkorps.no



nmf_hovedkontoret







Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 22. juni 2016 08:51
Til: Erlend V Thorsen
Kopi: juridisk
Emne: Re: Klage/Fwd: Takk for din påmelding



Hei,

da må dere finne ut, hvem det er, som har bestilt, i mitt navn, mener jeg.

For jeg har i det minste rett til, å få vite, hva som har skjedd, (mener jeg).

Og jeg har også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere har tenkt til, å gjøre, for å forhindre, at noe lignende skjer, (med Hvermansen liksom), i fremtiden.

Så om dere kan sende dette, til en overordnet, for en ny vurdering.

Erik Ribsskog



2016-04-11 9:37 GMT+02:00 Erlend V Thorsen :

Hei!

Opprinnelig melding 27/2/16 er en bekreftelse på påmelding til nyhetsbrev, som gjøres via musikkorps.no. Det er så klart mulig at noen med vilje har lagt inn din epostadresse, eventuelt at noen rett og slett har tastet feil adresse når de skulle melde seg selv på.

I etterkant har du muligens mottatt et nyhetsbrev også og der klikket på avmelding. Ser uansett at du nå ligger inne på "opt-out" listen, som gjør at du ikke lenger skal motta noen nyhetsbrev og skulle noen på nytt legge til din epostadresse skal opt-out valget overstyre slik at du uansett ikke blir lagt til som nyhetsbrevmottaker.


Mvh.
Erlend V. Thorsen
NMF






________________________________________
Fra: Åse Espevik
Sendt: 11. april 2016 09:14
Til: Erlend V Thorsen
Emne: VS: Klage/Fwd: Takk for din påmelding

________________________________________
Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 11. april 2016 07:38
Til: juridisk
Kopi: post
Emne: Klage/Fwd: Takk for din påmelding


Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Norges_Musikkorpsforbund
Date: 2016-02-27 16:06 GMT+01:00
Subject: Takk for din påmelding
To: "eribsskog@gmail.com"


Du abonnerer nå på Nyhetsbrev fra NMF

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter