Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. november 2016

Og enda en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog

Klage på Namsfogden

Erik Ribsskog Wed, Nov 16, 2016 at 9:29 AM

To: Tilsynsutvalget
Cc: "post@inkassoklagenemnda.no" , sianpost@sismo.no, post@forbrukerradet.no, post@forbrukerombudet.no, Lindorff Kundesenter , Intrum Justitia Nova , IE Intrum_Justitia , "sande.vgs" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "post@sivilombudsmannen.no" , juridisk

Hei,

og hva med den tingretten i Drammen, som har kødda, med den oppløsing av sameie-saken min, siden 2011.

Det har dere ikke løfta en finger, for å stoppe.

Og dette har foregått, siden 2011.

Og det er bare toppen av isberget, (det har foregått rettsaker mot meg, i Larvik og Oslo, var det vel, mens jeg bodde, i England, som jeg ikke, har blitt varslet om).

Send dette til en overordnet!

Erik Ribsskog




2016-08-23 13:36 GMT+02:00 Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>:
Det vises til Deres e-post av 23. august 2016 angående Namsfogden.

Som det fremgår av brev fra sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere av 11. april og 23. juni 2016, og e-post av 26. juli 2016, behandler ikke Tilsynsutvalget for dommere klager mot Namsfogden.

Ytterligere henvendelser om klage på Namsfogden vil ikke bli besvart.


Med vennlig hilsen

Elin Helen Kvalvik Utvik
sekretariatet for Tilsynsutvlaget for dommere


Domstoladministrasjonen, Postboks 5678 Sluppen, 7485 Trondheim
Telefon: +47 73 56 70 00

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 23. august 2016 05:09
Til: Tilsynsutvalget
Kopi: post@inkassoklagenemnda.no; Intrum Justitia Nova; IE Intrum_Justitia;
post@forbrukerombudet.no; sande.vgs; Politikk Høyre;
Akademikerforbundet; post; juridisk; Lindorff Kundesenter
Emne: Oppdatering/Fwd: Klage på Namsfogden/Fwd: Saksnummer: 1224072
mellom RIBSSKOG ERIK LØVENBALK og ENTERCARD NORGE AS med ref
nr :285752
Vedlegg: img329.jpg; img330.jpg; img331.jpg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter