Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. november 2016

Mer fra Facebook

ina uglum lødeng facebook

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    04:30
    Erik Ribsskog
    Hei,
    er det datteren til Anne Uglum?
    Jeg fant ikke din mor, på Facebook.
    Har hun Facebook-profil?
    Jeg skulle ha snakket med henne, om noe som hendte, på 80-tallet.
    (Jeg skulle feire min atten års dag.
    Og jeg inviterte blant annet en kamerat fra Larvik.
    Han kjente jeg, som gutt, og visste ikke, at han liksom, var skaphomse.
    Jeg møtte han, (han og en kamerat kom med bil fra Larvik), hos min farmor, på Sand.
    (For det var enklest å finne fram dit).
    Og min søster Pia, (som gikk i klassen til din mor), var også der.
    Og jeg ble shanghai-et, (må jeg si), av Pia og Frode Kølner og kamerat.
    Som dro meg med, til Sandvika.
    Og jeg rakk ikke å få kjøpt øl engang, selv om det var min atten års dag, og jeg aldri hadde kjøpt øl før, i butikken, på Sand.
    Og jeg skulle også ha fest, for ganske mange folk.
    Og jeg hadde heller tenkt, å vise disse Larvik-folka leiligheten min, osv.
    Men de skulle absolutt på stranda.
    Og de ville også, låne vannsenga mi, (som jeg var nesten avhengig av).
    (For å homse, antagelig).
    Og da sa jeg bare, (for søstera mi, hadde invitert noe folk, (på min forespørsel), og jeg håpet at det var noen damer).
    At der skulle jo jeg og Anne og Annika sove.
  • Erik Ribsskog
    04:50
    Erik Ribsskog
    Men det var bare noe jeg sa, for at disse Larvik-folka, skulle slutte, å mase høl, i hue på meg.
    Det var også sånn, at sommeren etter, så dro min søster Pia og stesøster Christell meg med, på stranda, mellom Sand og Bergeråsen.
    Og din mor og Annika Horten og Espen Melheim dukka opp.
    De skulle drive med vindusurfing, (på denne vanligvis upopulære stranda vel).
    Og din mor og Annika hadde gått toppløs, gjennom hele Havnehagen.
    (Kunne det virke som).
    Hvis de ikke kjørte da.
    Og en nyttårsaften, så var jeg, hos Espen Melheim.
    Dette var midt på 80-tallet, cirka.
    Og han klådde på din mor.
    Og jeg måtte kjefte på han, (fordi at din mor maste på meg), flere ganger, for at han skulle slutte, å klå.
    Og jeg ble også lurt inn, der din mor bodde, i Havnehagen, på nyttårsaften, (av en eller annen grunn).
    Mens dine besteforeldre satt i stua, vel.
    Har Annika også fått en pen datter?
    Bare lurte.
    Jeg gikk i samme klasse, som ei Heidi Uglum, (fra Svelvik), på Sande videregående.
    Og hu sa Snorre Skaug i klassen vår om, at hadde hengepupper, som tenåringsjente.
    Er det ei i slekta deres?
    Møtte også søstera(?) Line, på et diskotekt, i Svelvik, i 1996.
  • Erik Ribsskog
    04:54
    Erik Ribsskog
    Min Follo-fetter Ove, dro meg med, til vår farmor Ågot, for Ove ville på Smia Pub, på Berger.
    Og der møtte vi vår fetter Tommy, (og Espen Melheim sin yngste søster forresten).
    Tommy sendte Ove og meg til Svelvik, på diskoteket under Terian.
    Og der møtte vi hu Line da, som jeg chatta litt med.
    Er hu i slekta deres?
    Var også i min fetter Tommy sitt bryllup, i Fredrikstad, i 2002.
    Og din onkel Ola var der, (mener jeg å huske).
    Du får hilse.
    Jeg gikk også på samarbeidsavtalen, i Drammen, på Gjerdes videregående, skoleåret 1988/89.
    Og da fikk jeg en del ganger haik med din morfar fra Havnehagen, (som jobba, på/ved Landfalløya/Holmen vel).
    Du får hilse eventuelt, og si takk for skyssen.
    (Det var ikke tilrettelagt, med skolebuss, til Drammen, for Berger-folk, på samarbeidsavtalen, må jeg si).
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter