Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. november 2016

Jeg sendte en e-post til Leieboerforeningen

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Oppsigelse/Fraflytting av leilighet

Erik Ribsskog Tue, Nov 8, 2016 at 7:18 PM
To: LbF Leieboerforeningen
Cc: nav.baerum@nav.no, tilsynsutvalget@domstol.no, juridisk , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , "drammen.tingrett" , "HRET (postmottak)"
Hei,

her er enda en e-post, fra Narverud.

(Se min forrige e-post).

Jeg har ikke kontaktet Narverud om noe oppsigelse.

Så her er det noe rart, som foregår.

Kan du/dere forklare om dette, til husvert-firmaet.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Post Narverud Eiendom AS <Post@narverud.no>
Date: Mon, Nov 7, 2016 at 1:00 PM
Subject: SV: Oppsigelse/Fraflytting av leilighet
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>
Cc: Post Narverud Eiendom AS <Post@narverud.no>


Hei Erik
Jeg skjønner at du vil flytte fra Drammensvn 507
I din kontrakt så har du 3 mnd oppsigelse fra den først i hver måned. Det vil si, hvis jeg forstår deg riktig, at du øsker å si opp med virkning fra 1 desember 2016. Det vil si at du skal fraflytte din leilighet senest 28 februar 2017.
Imøteser din tilbakemelding på dette.

Om det er noe du lurer på tar du bare kontakt.

Mvh
Jan Gunnar Greftegreff
_____________________________________________
NarverudEiendom_liten
Hovednr: +47 22 55 51 58
Mobil:     +47 95 73 00 00
Mail:       post@narverud.no

Kontor:   Drammensvn 507, 1363 Høvik
Post:       PB 3040 Elisenberg, 0207 Oslo
______________________________________________­______

LEGAL NOTICE: This message is confidential and may contain legally privileged information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that you have received this message in error and that reading it, copying it, or in any way disclosing its content to any other person, is strictly unauthorized. If you have received this message in error, please inform the sender by reply e-mail and then immediately delete this e-mail (including any attachments). E-mail is susceptible to data corruption, interception, unauthorized amendment, tampering and virus. We do not accept liability for any such actions or the consequences thereof.


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 3. november 2016 23:25
Til: Post Narverud Eiendom AS
Kopi: Jan Gunnar Greftegreff
Emne: Oppsigelse/Fraflytting av leilighet


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter