Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. november 2016

Jeg sendte en e-post til Leieboerforeningen

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Oppsigelse/Fraflytting av leilighet

Erik Ribsskog Sun, Nov 6, 2016 at 3:50 PM

To: LbF Leieboerforeningen
Cc: juridisk , nav.baerum@nav.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , "drammen.tingrett" , tilsynsutvalget@domstol.no, "HRET (postmottak)"

Hei,

jeg har fått en tulle-e-post her, (må jeg kalle det).

For noen måneder siden, så var jeg, hos Narverud, for å kjøpe vasketid, i vaskekjelleren her, (noe jeg pleier å kjøpe, cirka en gang i måneden).

Og da, så var han husvert-representanten Greftegreff der, (og ikke vaktmesteren, som vanligvis selger 'vaske-polletter').

Og da, så sa han Greftegreff, at han hadde fått, så mange e-poster fra meg, (at utskiftene, tok mye plass, i ei tjukk mappe).

(Noe sånt).

Men dette var ikke e-poster, som jeg hadde sendt.

Det var, (som jeg har rapportert mange ganger om, til Datatilsynet), snakk om, identitetstyveri, mot meg, (for å få meg opp i stry, antagelig).

(Noe sånt).

Og jeg har ikke sendt husverten, noen e-post, siden da, (heller).

Og dette var, i våres, (eller noe sånt).

Så her har noen sendt en tulle e-post, i mitt navn, for å få meg kasta ut, (kan det virke som).

Så om dere kan forklare dette, for husverten, (at jeg ikke har sagt opp min bolig, her på tidligere Thon hotel Høvik).

(For han vil ikke ha noen e-poster, fra meg, har han sagt.

Og jeg har sagt, at jeg ikke skulle sende han, noen fler e-poster.

Og da kan jeg nesten ikke, begynne å sende, noen e-poster nå, synes jeg).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Post Narverud Eiendom AS <Post@narverud.no>
Date: 2016-11-04 8:12 GMT+01:00
Subject: Re: Oppsigelse/Fraflytting av leilighet
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik
Det er ok.
Du er da registrert for utflytting.
Oppsigelse skal sendes før den første i hver mnd.
Det vil si at din oppsigelsestid  løper fra 1. Desember og 3 mnd frem. Utflytting blir da 29 februar 2017.




Mvh
Narverud Eiendom AS
Greftegreff
___________________________

Hovednr: +47 22 55 51 58
Mobil:     +47 95 73 00 00
Mail:       post@narverud.no

Kontor:Drammensvn 507,1363 Høvik
Post: PB 3040 Elisenberg,0207 Oslo


Den 3. nov. 2016 kl. 23.30 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter