Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. oktober 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook viker

PS.

Her er mer om dette:

Du og Astrid Viker har ingen forbindelser på Facebook
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    15:32
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det mammaen til Grethe Ingebrigtsen?
    Min onkel Martin var samboer med Grethe, for noen år tilbake, (og de er vel fortsatt gode venner, ettersom jeg har forstått, av et brev bestemor Ingeborg sendte, da hu levde).
    Jeg husker deg, fra konfirmasjonen, til Andrea.
    Du og Grethe sin far Harald sin andre kone, (Lillian Hagen fra Romerike vel), var begge der.
    Dere gjorde litt narr, av onkel Martin, sånn som jeg husker det.
    Hva var det om da?
    (Hvis det er lov å spørre).
    Jeg ble jaget fra gården, av noen folk som skulle skyte meg osv., på min 35 års-dag, 25. juli 2005.
    Andrea, Isa og Risto var i Svelvik, (hos deg), husker jeg, at Martin sa, før han og Grethe dro på MC-ferie, til Danmark.
    Jeg er også fra Svelvik.
    Jeg har bodd på Bergeråsen, fra 1979 til 1989.
    Og har spilt fotball, på Berger IL, blant annet.
    Og jeg bodde der også, før min mor dro med Pia og meg, til Larvik, i 1973.
    Det var før Martin flytta til Larvik.
    Så da Martin og Grethe flytta, til Kvelde/Larvik, i år 2000, (var det vel).
    Så var det liksom, til min gamle hjemby.
    (Noe sånt).
    Og Martin sa også, i forbindelse med at min mor døde, i 1999, at han ville, ha mer kontakt.
    Så min søster Pia, begynte å dra meg med, til Løvås, et par ganger i året cirka, etter årtusenskiftet.
    Men de sa at gården kosta under 200.000, (men de betalte visst mye mer, ser jeg på nettet), og at hytta til Thor fulgte med.
    (Men den har de visst kjøpt seinere, ser jeg på nettet).
    Martin sa at skogen rundt tilhørte Løvenskjold.
    Men det riktige er vel Threschow.
    Så de tulla litt mye, kanskje.
    Martin dro meg også ofte med, til han Thor, som dyrka marijuana blant annet, ifølge Martin.
    Og da jeg ble dratt med, til Løvås, så var plutselig han Thor der, på den andre eller tredje besøket.
    Men han bodde der kanskje, (på nabo-hytta), før Martin og Grethe flytta ned dit.
    Hvor i Svelvik er det du bor da?
    Min farmor het Ågot Mogan Olsen, og bodde, på Sand.
    Min far lot meg bo alene, fra jeg var ni år.
    Og flytta ned til ei Haldis Humblen, i Havnehagen, på Bergeråsen.
    Så det er mye rart.
    Jeg sjekka på Gule sider nå, og så, at du bor, mellom ungdomsskolen og fjorden.
    Jeg pleide å sitte, ved vinduet, på ungdomsskolen, og se ut av vinduet, mot fjorden.
    Så det var artig.
    Cecilie Hyde, (min søsters venninne), bodde også nedi der, (hu bodde hos meg, noen måneder, sammen med Pia, siden jeg bodde alene, det året jeg var russ).
    Så hu kjenner du kanskje.
    Du får hilse, isåfall.
    Eva Olsen, (Cecilie Hyde sin venninne), dro meg også hjem, (av en eller annen gang), til sine besteforeldre, en gang, (som Pia hadde dratt meg med, til Hyde).
    De bodde også, i det nabolaget, (sånn som jeg husker det).
    Du får hilse, eventuelt.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg fikk ikke med meg viktige attester og vitnemål, fra Løvås, da jeg måtte rømme derfra.
    Kan dere scanne og maile disse?
    Jeg tenker spesielt på, et brev, fra Rimi-Hagen, som jeg fikk, da jeg vant en driftskonkurranse, (Rimi Gullårer), for butikksjefer, som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    PS 2.
    Har ved å drive slektsforskning funnet ut, at hu Svelvik-dama, (Caroline Knem Christie), som er gift, med kronprinsens kamerat, er min firemenning.
    Men det visste jeg ikke, da jeg bodde, på Berger.
    Så hu har jeg aldri møtt, (for å si det sånn).
    Men jeg har en onkel, som fremdeles bor, på Bergeråsen.
    Håkon Mogan Olsen, heter han.
    Og kona hans Tone, bor også der.
    Og muligens min døve kusine Lene.
    På forhånd takk for eventuelt svar!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter