Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. oktober 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook grethe sin storebror

PS.

Her er mer om dette:

Du og Jahn Ingebrigtsen har ingen forbindelser på Facebook
Anestesisykepleier hos Akershus Universitetssykehus, Paramedic hos Ous Prehospital Divisjon og Paramedic hos Ullevål Universitetssykehus
Bosted: Nordby, Akershus, Norway
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    20:56
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det storebroren til Grethe Ingebrigtsen?
    Min onkel Martin, var samboer med Grethe, for noen år siden.
    Jeg jobba gratis, på gården deres, en stund, i 2005.
    (Jeg hadde studert i Sunderland, og det ble krøll, med Lånekassa, så jeg endte opp, i Kvelde).
    Og Grethe og Martin dro på MC-ferie til Danmark, og ungene til Grethe var hos deres mor, i Svelvik.
    Og så dukka det opp noen folk, som jagde meg, fra gården.
    Og jeg fikk ikke med meg viktige attester og vitnemål.
    Og Grethe og dem, vil ikke sende meg disse papirene nå.
    (Det er først og fremst et brev, fra Rimi-Hagen, som jeg gjerne skulle hatt.
    Det var i forbindelse med, at jeg vant, en driftskonkurranse, for butikksjefer, (Rimi Gullårer), på Rimi Langhus, i 2001.
    Og det er greit å ha, når man søker jobber osv., tenkte jeg).
    Så hvis du kunne kjefta litt på din lillesøster Grethe, og fått henne til å scanne og maile disse papirene, (eller ta mobilbilder av de, for eksempel), så hadde det vært bra.
    (Sånne filer kan sendes, på Facebook, for eksempel).
    Lurte også på hva faren til Isa, Andrea og Risto het.
    Jeg har lest på nettet, (på Isa sin side, på et nettsted), at han er død.
    Men det stod også, at han var halvt russer.
    Det høres litt skummelt ut, synes jeg.
    Så da ble jeg litt nysgjerrig, og lurte på, hvem dette kunne være.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter