Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. juni 2015

Dette er min tipptipptippoldefar, koloni-inspektør Carl Petter Holbøll

holbøll

http://www.bruun-rasmussen.dk/search.do?pg=1&t=c&iid=300393734&pl=13&cid=602373&mode=detail

PS.

Her er mer om dette:

mer om holbøll

http://johncons-mirror.blogspot.dk/2015/05/mer-om-ove-gjedde.html

Og enda fler mobilbilder

Enda fler mobilbilder

Fler mobilbilder

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

VS: Abonenment

Erik Ribsskog Mon, Jun 15, 2015 at 1:35 PM
To: Out & About - Bert Svalebølle
Cc: kk@kirkenskorshaer.dk
Hei,
dette har ikke jeg bestilt.
Det er noen som 'driller' med meg.
Dere får heller finne ut hvem disse skøyerne er, og sende regningen til dem.
Erik Ribsskog


2015-06-13 15:35 GMT+02:00 Out & About - Bert Svalebølle <info@out-and-about.dk>:
Hej Erik

Hermed faktura på abonnement resten af 2015.


De bedste hilsner/Kind Regards

O&A--logo-web
Robert Jacobsens Vej 82.2.4
2300 København S

Bert Svalebølle
Mediechef/Manager

App: GayCph.dk




Fra: Erik Ribsskog
Mail: eribsskog@gmail.com
Emne: Abonenment

Jeg ønsker å abonnere på Out & About.
Sendes til
Erik Ribsskog
Hillerødgade 64
2200 København N


Mvh Erik Ribsskog

Mer om pant i Danmark

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Svar fra Netto

Erik Ribsskog Mon, Jun 15, 2015 at 1:25 PM

To: Jytte Marie Hansen
Cc: postmottak@mattilsynet.no, medlemsservice@coop.no, info@dansk-retursystem.dk, admin@ohf.no, she , kundeservice@netto.dk, kundeservice@coop.dk
Hei,

nu skal De høre her.

Siden at Signe Bast, hos Dansk Retursystemer, har blitt litt
'sovjetisk', i sin komunikasjon.

(Må man vel si).

Så sender jeg til Dansk Supermarked igjen, om dette.

Jeg har nemlig skrevet i min avtalebok, om tre hendelser, som hendte, i helgen.

På fredag 12. juni, så ble jeg nektet å levere pant, på Q Fakta,
ovenfor Nørreport Torv.

På lørdag 13. juni, så ble jeg først nektet, å levere pant, på
Døgn-Netto, ved hjørnet av Kongens Have.

Og så senere, den 13. juni, så ble jeg nektet å levere pant, på Netto,
ved Rådhusplassen.

Jeg vet at dere er Netto, og Døgn-Netto er vel også eiet av Dansk Supermarked?

Q Fakta er vel eiet av Coop, så jeg sender også kopi til dem.

Bare for å informere mer om dette problem.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har blitt trakassert så mye nå, i butikker eiet av Dansk Supermarked.

Så jeg synes at De bør skrive noe lignende, av at jeg kan hente et
gavekort, i en butikk, i København sentrum, som plaster for såret, for
denne mobbingen.

På forhånd takk!


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-06-04 18:12 GMT+02:00
Subject: Re: Svar fra Netto
To: Jytte Marie Hansen <jmh@netto.dk>
Cc: postmottak@mattilsynet.no, medlemsservice@coop.no, "post@nav.no"
<post@nav.no>, nav.baerum@nav.no, solvit-norway@nfd.dep.no,
info@dansk-retursystem.dk, admin@ohf.no, she <she@topdanmark.dk>


Hei,

takk for svar!

Det var også sånn jeg trodde at det var.

(For jeg mener å huske, fra da jeg jobbet som butikkleder, (i Norge),
at det var sånn).

Her i København, så slår butikkene av flaskeautomatene, hele tiden.

Det er ikke bare Netto, (og Dansk Supermarked), men det er minst like
ofte Coop, (det vil si Irma og Q Fakta, med flere).

Men mange takk for svar!

Jeg håper at de tar tak i problemet, i Fiolstredet.

Christina der, (ei blondinne med skakke fortenner), behandler meg også
rart der, (som om hun kjenner meg), vil jeg si.

Så det er kanskje at denne Saturdarah, eller noe sånt, har kontroll, i
København-butikkene, har jeg tenkt.

Hvem vet.

Men mange takk for svar, ihvertfall.

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-06-04 14:51 GMT+02:00 Jytte Marie Hansen <jmh@netto.dk>:
> Kære Erik Ribsskog
>
>
> Tak for din henvendelse.
>
> Vi beklager mange gange at butikken i Fiolsstræde ikke ville tage dine tomme
> flasker, da flaskeautomaten var defekt, det er bestemt ikke i orden.
>
> Det er således at butikkerne er forpligtigede til at modtage flasker retur,
> også selvom automaten er defekt.
>
> Personalet i butikkerne skal skrive en manuel seddel, som  gælder for det
> samme som en rigtig flaskebon.
>
> Vi kan oplyse, at din henvendelse straks er sendt videre til distriktchefen,
> der har ansvaret for denne butik, han vil minde butikken om denne regel.
>
> Vi beklager endnu engang og takker for din interesse for Netto.
>
> Med venlig hilsen
> NETTO
>
> Jytte M Hansen
> Kundeservice

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter