Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 11. januar 2011

Jeg er visst også direkte etterkommer av en konge av langobardene, fant jeg ut. Det må vel være ganske fint?

konge av langobardene statcounter

PS.

Her er mer om dette:

også etter langobardene

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/10/siden-jeg-er-direkte-etter-lvenbalk-sa.html

PS 2.

Her er mer om Langobardene, fra Wikipedia:

http://no.wikipedia.org/wiki/Langobardere

PS 3.

Her kan man se det, at jeg er visst også i slekt, med dronningen av England:

også i slekt med dronningen av england

http://en.wikipedia.org/wiki/Wacho

Jeg sendte en ny e-post om Mette-Marit-videoen




Gmail - Opplysninger om Mette Marit










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Opplysninger om Mette Marit











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 11, 2011 at 9:10 PM




To:
Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


Cc:
post@slottet.no






Hei,

ja, jeg lurte litt på det selv og.

Jeg har ikke helt fått med meg den historien, angående hvordan de navnene havnet på TV2 sin webside.

Det må vel ha vært noen høyt oppe i Landslosjen, eller noe, som har gitt de videre da.


Nye tider, det høres litt ut som noe New World Order-greier.

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>



Hei,



Tror du TV2 hadde fått publisere navnene på frimurere dersom frimurerlosjen fremdeles hadde reell makt? Tror ikke det altså. Dette er nye tider, herr Ribsskog.



Hilsen Leif aka Espen Askeladd(et navn jeg har valgt for å være anonym i denne mailkorrespondansen)




Date: Tue, 11 Jan 2011 03:00:24 +0000
Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit

From: eribsskog@gmail.com
To: bulldozer86@live.com

CC: post@slottet.no

Hei,


altså, for å ta det første.


Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?


Mvh.


Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/1/11
Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>
Cc: post@slottet.no


Hei,


er det her bare tull?


Mvh.

Erik Ribsskog




2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>





Hei,

Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.


Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.


Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

Lykke til!

Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)





Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
Subject: Opplysninger om Mette Marit
From: eribsskog@gmail.com
To: bulldozer86@live.com

CC: post@slottet.no




Hei,



skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.



Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.



Er dette riktig?



Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.


Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.


Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.


Mvh.


Erik Ribsskog











Mer fra #blablabla




[18:25] <john_cons> men jeg begynte veldig lavt da
[18:25] <john_cons> uten noe formue eller noe
[18:25] <john_cons> jeg kunne egentlig like gjerne vært foreldreløs
[18:26] <john_cons> så jeg liksom ikke blitt så rik og sånn

[18:26] <john_cons> men jeg ble ihverfall butikksjef og fikk en grad i data og sånn
[18:26] <john_cons> men vi får se hva som skjer
[18:26] <john_cons> vi får se
[18:39] <john_cons> altså at jeg flytta inn til oslo, med to tomme hender, som student, høsten 1989

[18:39] <john_cons> men jeg fikk en grad i data og ble butikksjef
[18:39] <john_cons> så sånn var det
[18:39] <john_cons> men men
[18:46] * chyde (adc1dd1b@173.193.221.27-static.reverse.softlayer.com) has joined #blablabla


[19:50] * skorpion (~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #blablabla
[19:51] * kak (~dsfdsf@47.43.34.95.customer.cdi.no) has left #blablabla

[20:02] ->> You joined channel #blablabla
[20:02] ->> Topic is: Godt nyttår!
[20:02] ->> Topic set by john_cons!~vbeider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 01.01.2011 00:47:03

[20:02] ->> Attempting to join #quiz-show
[20:02] ->> Attempting to join #england
[20:02] ->> Channel Modes are: +tn
[20:02] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40

[20:03] -> *blablabot* op (sensurert av johncons-blogg)
[20:03] * blablabot sets mode +o cons_ for #blablabla
[20:03] <@cons_> Session Start: ti jan 11 18:50:34 2011
[20:03] <@cons_> [18:50] <chyde> jeg vil at du tar bort blogginnlegget ditt

[20:03] <@cons_> [18:50] ->> chyde is adc1dd1b@173.193.221.27-static.reverse.softlayer.com ([adc1dd1b] I <3 EFnet)
[20:03] <@cons_> [18:50] ->> chyde is on: #blablabla

[20:03] <@cons_> [18:50] ->> chyde using chat.efnet.org (slower traffic keep right)
[20:03] <@cons_> [18:50] ->> chyde :End of /WHOIS list.

[20:03] <@cons_> [18:51] <chyde> tenk om jeg laget en blogg om at 'erik har liten tiss'?
[20:03] <@cons_> [18:52] <chyde> snart får du besøk
[20:03] <@cons_> [18:52] <chyde> hejdå

[20:03] <@cons_> [18:53] * chyde (adc1dd1b@173.193.221.27-static.reverse.softlayer.com) Quit ( Quit: http://chat.efnet.org (EOF) )

[20:03] <@cons_> nå tror jeg ikke at cecilie hyde har sett tissen min men
[20:03] <@cons_> selv om hu har vist meg patta sine
[20:03] <@cons_> så er det ikke sånn, at jeg har vist henne pikken min, for å si det sånn

[20:04] * john_cons (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Quit ( Ping timeout: 268 seconds )
[20:04] <@cons_> dessuten har flere damer, blant annet nina monsen og siri rognli olsen sagt at pikken min er ganske stor

[20:04] ->> You are now known as john_cons
[20:04] <@john_cons> selv om de da vel så den i stiv versjon
[20:04] <@john_cons> men men
[20:04] <@john_cons> så sånn er det

[20:05] <@john_cons> og ei i england, som jeg møtte på byen, har vel også sagt at den var stor
[20:05] <@john_cons> men men
[20:05] <@john_cons> så sånn er det
[20:05] <@john_cons> men men

[20:05] <@john_cons> jeg får få gå å kjøpe noe mat her osv
[20:05] <@john_cons> men men
[20:05] ->> You are now known as jc_away







Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trussel, idag på EFnet, på irc, (på msg).










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trussel, idag på EFnet, på irc, (på msg).











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 11, 2011 at 7:01 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no






[18:50] <chyde> jeg vil at du tar bort blogginnlegget ditt
[18:50] ->> chyde is adc1dd1b@173.193.221.27-static.reverse.softlayer.com ([adc1dd1b] I <3 EFnet)

[18:50] ->> chyde is on: #blablabla
[18:50] ->> chyde using chat.efnet.org (slower traffic keep right)
[18:50] ->> chyde :End of /WHOIS list.


[18:51] <chyde> tenk om jeg laget en blogg om at 'erik har liten tiss'?
[18:52] <chyde> snart får du besøk
[18:52] <chyde> hejdå







Mer fra #blablabla




[18:06] ->> You joined channel #blablabla
[18:07] ->> Topic is: Godt nyttår!
[18:07] ->> Topic set by john_cons!~vbeider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 01.01.2011 00:47:03

[18:07] ->> Attempting to join #quiz-show
[18:07] ->> Channel Modes are: +tn
[18:07] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40
[18:14] * kak (~dsfdsf@47.43.34.95.customer.cdi.no) has joined #blablabla

[18:15] <kak> Her kan vi se, at det finnes en politietat i landet som ikke bare sitter på fisla si hele dagen

[18:16] * Lurings (~rrrrrr@cm-84.215.52.175.getinternet.no) has joined #blablabla
[18:16] <john_cons> ja, det var bra
[18:16] <john_cons> bor du oppi der eller kak

[18:16] * kak (~dsfdsf@47.43.34.95.customer.cdi.no) Quit ( Read error: Connection reset by peer )
[18:16] * kak (~dsfdsf@47.43.34.95.customer.cdi.no) has joined #blablabla

[18:16] <kak> Oisann
[18:16] <kak> Noen tulla med nettet mitt
[18:17] <Lurings> hei cons og resten
[18:17] * Sjumool (~stjele@92.71.34.95.customer.cdi.no) has joined #blablabla

[18:18] <john_cons> kak: jeg er fra svelvik, norges tryggeste by:

[18:18] <john_cons> men politiet der sitter bare på ræva
[18:18] <john_cons> de gidder ikke å etterforske faren min for omsorgssvikt osv
[18:18] <john_cons> så mulig det er fordi det er en mafia som har kontrollen der

[18:19] <Sjumool> Eller kanskje de ikke orker å etterforske noe som skjedde for 30 år siden.
[18:19] <john_cons> ja, jeg burde vel kanskje ikke diskutere det her
[18:19] <john_cons> men omsorgssvikt-saker burde ha lang foreldelsestid

[18:19] <tailpush> den er nok foreldet
[18:19] <Sjumool> Drapssaker har 25 år.
[18:19] <john_cons> og jeg anmeldte det vel innenfor 20 år
[18:20] <john_cons> dette var jo fram til 1988, da jeg fylte 18 år

[18:20] <john_cons> så det tror jeg at jeg anmeldte, innen 20 år
[18:20] <Sjumool> Det er lett å være etterpåklok, men dette er noe du skulle ha gjort noe med så fort det skjedde.
[18:20] <john_cons> men politiet der bare sitter på ræva

[18:21] <john_cons> Sjumool: nei, da var jeg jo bare ni år, og litt redd for politiet
[18:21] <john_cons> Sjumool: faren min skremte meg med politiet, blant annet
[18:21] <john_cons> men men

[18:21] <john_cons> og de var på døra vår i Larvik, da jeg var 8-9 år
[18:21] <john_cons> og forhørte meg om en boble vi hadde parkert utafor
[18:21] <Sjumool> Vel, du skulle ha snakket med noen. Skole, lege eller andre autoritetspersoner. Kanskje de hadde tatt kontakt med politiet.

[18:21] <john_cons> ja, men du vet hvordan barn er
[18:21] <john_cons> jeg var veldig lojal som barn
[18:21] <john_cons> og nesten avgudet faren min
[18:22] <john_cons> så jeg skjønte ikke egentlig at han sviktet meg

[18:22] <john_cons> for jeg var så stolt over faren min skjønner du
[18:22] <john_cons> eller stolt, eller noe sånt, ihvertfall
[18:22] <john_cons> det er vel sånn barn er

[18:22] <john_cons> at de er glad i foreldrene sine ofte
[18:22] <john_cons> selv om jeg ikke var glad i mora mi, men hu var også veldig streng
[18:22] <john_cons> og faren min sa hu var gæern

[18:23] <john_cons> mora vår flytta jo fra faren vår, da jeg var tre år
[18:23] <john_cons> og da savna jeg faren min da, når jeg bodde hos mora vår i larvik
[18:23] <john_cons> jeg savna faren min og farmora mi og hjemstedet mitt berger da

[18:23] <john_cons> så derfor var jeg veldig glad for å få flytte til berger
[18:23] <john_cons> da jeg var ni år
[18:24] <john_cons> og da faren min flytta ned til haldis, så skjønte jeg ikke noe

[18:24] <john_cons> men la bare skylden på haldis
[18:24] <john_cons> men nå, som voksen, så skjønner jeg jo det, at det var egentlig faren min som sviktet, for han var jo min foresatte

[18:24] <john_cons> det var jo ikke haldis som var ansvarlig
[18:25] <john_cons> så jeg kan jo ikke legge skylda på henne synes jeg
[18:25] <john_cons> for haldis var jo ikke min foresatte

[18:25] <john_cons> jeg var jo min fars ansvar
[18:25] <john_cons> fra jeg var ni år til jeg ble 18 år
[18:25] <john_cons> og etter det så har jeg vært mitt eget ansvar

[18:25] <john_cons> men jeg begynte veldig lavt da
[18:25] <john_cons> uten noe formue eller noe
[18:25] <john_cons> jeg kunne egentlig like gjerne vært foreldreløs
[18:26] <john_cons> så jeg liksom ikke blitt så rik og sånn

[18:26] <john_cons> men jeg ble ihverfall butikksjef og fikk en grad i data og sånn
[18:26] <john_cons> men vi får se hva som skjer
[18:26] <john_cons> vi får se
[18:39] <john_cons> altså at jeg flytta inn til oslo, med to tomme hender, som student, høsten 1989

[18:39] <john_cons> men jeg fikk en grad i data og ble butikksjef
[18:39] <john_cons> så sånn var det
[18:39] <john_cons> men men







Jeg sendte en ny e-post til Slottet




Gmail - om pornopraten på din side










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




om pornopraten på din side











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 11, 2011 at 5:10 PM




To:
post@slottet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/11
Subject: Fwd: om pornopraten på din side
To: wejedoj77@hotmail.com


Hei igjen,

altså det er ikke pga. det pornografiske, ved Mette-Marit-videoen, at jeg tar opp dette.


Men det er pga. at det er en trussel for rikets sikkerhet, mener jeg.

Dette handler om mer, enn å få se Mette-Marit naken, vil jeg si.


Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/11
Subject: Re: om pornopraten på din side
To: Jan Johansen <wejedoj77@hotmail.com>


Hei,

nå er det mange som heter Jan Johansen, så jeg vet ikke helt hvem du er.


Men jeg kan jo svare på spørsmålet, og publisere det på bloggen.

Som jeg har skrevet om før på bloggen, så er jeg redd for at Mette-Marit videoen kan være en risiko for rikets sikkerhet.


F.eks. KBS's arvtager, (for å ta et teoretisk eksempel), kunne ha utsatt hele Norge for utpressing, hvis de hadde denne filmen.

Derfor er det jeg synes det er viktig at mest mulig blir kjent om denne filmen.


Den burde publiseres, mener jeg.

Enten det, ellers så burde Mette-Marit ta hatten sin å gå.

For nå er det usikkerhet.

- Hva inneholder Mette-Marit videoen.


- Hvem har den.

Ingen har kontroll visstnok.

Personer innen myndigheter og regjering har nok ikke kontroll nå, for noen kan utpresse dem, med Mette-Marit videoen.


Var det derfor russerne fikk en ganske bra avtale om Barentshavet?

Sånn kan man tenke seg at en sånn video blir brukt.

Putin/russerne sier, hvis vi ikke får denne avtalen, så legger vi ut Mette-Marit-videoen, på alle porno-sidene på nettet.


(For å ta et eksempel, på hvordan en sånn video, kunne ha blitt brukt).

Denne usikkerheten er ikke bra for Norge, mener jeg.

Derfor burde enten Mette-Marit-videoen publiseres, eller Mette-Marit burde abdisere, og da også kronprinsen da, selvfølgelig.


Mette-Marit kan få bo hos meg i England hvis hun ikke har noen andre steder å bo, så det går sikkert helt bra.

Så kan Krompen få seg en ny kone.

Han der John Ognby får ta seg av unga.


Bare tuller.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

2011/1/11 Jan Johansen <wejedoj77@hotmail.com>





Hei Erik


Du synes ikke at det er tilnærmet ponografisk å skrive om "mette marit" videoen? Det er jo en pornografisk film, og omtale og beskrivelse av denne vil jo tilsvare skriftlig porno. Dette hadde jeg håpet å slippe å se på din ellers så fremdragende blogg.



hilsen Jan.













Jeg skrev en ny e-post om Mette-Marit-videoen




Gmail - om pornopraten på din side










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




om pornopraten på din side











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 11, 2011 at 4:33 PM




To:
wejedoj77@hotmail.com






Hei igjen,

altså det er ikke pga. det pornografiske, ved Mette-Marit-videoen, at jeg tar opp dette.

Men det er pga. at det er en trussel for rikets sikkerhet, mener jeg.

Dette handler om mer, enn å få se Mette-Marit naken, vil jeg si.


Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/11
Subject: Re: om pornopraten på din side
To: Jan Johansen <wejedoj77@hotmail.com>


Hei,

nå er det mange som heter Jan Johansen, så jeg vet ikke helt hvem du er.


Men jeg kan jo svare på spørsmålet, og publisere det på bloggen.

Som jeg har skrevet om før på bloggen, så er jeg redd for at Mette-Marit videoen kan være en risiko for rikets sikkerhet.


F.eks. KBS's arvtager, (for å ta et teoretisk eksempel), kunne ha utsatt hele Norge for utpressing, hvis de hadde denne filmen.

Derfor er det jeg synes det er viktig at mest mulig blir kjent om denne filmen.


Den burde publiseres, mener jeg.

Enten det, ellers så burde Mette-Marit ta hatten sin å gå.

For nå er det usikkerhet.

- Hva inneholder Mette-Marit videoen.


- Hvem har den.

Ingen har kontroll visstnok.

Personer innen myndigheter og regjering har nok ikke kontroll nå, for noen kan utpresse dem, med Mette-Marit videoen.


Var det derfor russerne fikk en ganske bra avtale om Barentshavet?

Sånn kan man tenke seg at en sånn video blir brukt.

Putin/russerne sier, hvis vi ikke får denne avtalen, så legger vi ut Mette-Marit-videoen, på alle porno-sidene på nettet.


(For å ta et eksempel, på hvordan en sånn video, kunne ha blitt brukt).

Denne usikkerheten er ikke bra for Norge, mener jeg.

Derfor burde enten Mette-Marit-videoen publiseres, eller Mette-Marit burde abdisere, og da også kronprinsen da, selvfølgelig.


Mette-Marit kan få bo hos meg i England hvis hun ikke har noen andre steder å bo, så det går sikkert helt bra.

Så kan Krompen få seg en ny kone.

Han der John Ognby får ta seg av unga.


Bare tuller.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

2011/1/11 Jan Johansen <wejedoj77@hotmail.com>





Hei Erik


Du synes ikke at det er tilnærmet ponografisk å skrive om "mette marit" videoen? Det er jo en pornografisk film, og omtale og beskrivelse av denne vil jo tilsvare skriftlig porno. Dette hadde jeg håpet å slippe å se på din ellers så fremdragende blogg.



hilsen Jan.











Jeg sendte en ny e-post til the Gym




Gmail - RE: Fw: Re: The Gym - Pin Number Abuse - Membership Cancelled










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




RE: Fw: Re: The Gym - Pin Number Abuse - Membership Cancelled











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 11, 2011 at 4:16 PM




To:
ICS Customer Service <c.service.ics@harlandsgroup.co.uk>






Hi,

ok, that was very silly of me.

I didn't mean to do that.

Then I understand why I got banned.

Sorry again!

My blog is in Norwegian doe, so I don't that many people who lives close to a the Gym reads it, fortunately.


Sorry again, I'll try to be more aware before I post on my blog, I'm a bit stressed since I overheard I was followed by the 'mafian', in Oslo, in 2003, and I don't get my rights from the Police in Norway or the UK, who don't want to even tell me who this 'mafian' is.


Sorry again!

Best regards,

Erik Ribsskog


On Tue, Jan 11, 2011 at 2:03 PM, ICS Customer Service <c.service.ics@harlandsgroup.co.uk> wrote:

Dear Mr Ribsskog,



We thank you for your enquiry and have reviewed our file.



The Gym rules and regulations state that "Misuse of your PIN number will result in termination of your membership". Misuse includes another person or persons gaining access with your PIN number or someone entering the gym with you.



We can advise you that your daily membership was cancelled due to PIN abuse as you publilshed your PIN number on the internet. You now have a lifetime ban from The Gym Group.



We hope this has clarified the position.



Yours sincerely



Senior Membership Manager





_____



----- Original Message -----

From: eribsskog@gmail.com

Subject: Re: The Gym - Pin Number Abuse - Membership Cancelled

Date: Mon, 10 Jan 2011 08:21:21 +0000





Hi,



I have honestly not used my membership at the Gym at all, and canceled

it, before Christmas.



I've only been at the Gym once, and then I bought a one day code on the

internet.



I don't like the entrence-system, because I went to the gym a bit late

that day, since I was working with some webdesign-stuff probably, and

then I was there till after midnight, and then I couldn't get out.



So the washing-woman had to let me out.



And I have had some problems with gluten-allergy etc., before Christmas,

so I didn't use my membership.



If someone have abused my code, I think you should investigate that, and

not ban me, which I think is very unfair.



Sends a copy to the police, since I've overheard in Oslo, in 2003, that

I was followed by the 'mafian', and wonder if this could be related.



Erik Ribsskog







On Mon, Jan 10, 2011 at 8:16 AM, The Gym Group < pinmail@thegymgroup.com

<mailto:pinmail@thegymgroup.com> > wrote:







Dear Mr Ribsskog,



The Gym rules and regulations state 'Misuse of your pin number will

result in the termination of your membership'. Our system has detected

that your pin number has been misused. You have left us with no other

option but to cancel your membership with The Gym effective immediately.

This unfortunately means a lifetime ban from The Gym Group.



Yours sincerely,



The Gym Group





© The Gym Group <http://www.thegymgroup.com/> 2011 All Rights Reserved













Det her er nok Løvenskiold, fra militæret, som skriver noe tull om 12.7, osv. Det der om M72 er ihvertfall helt på jordet. Men men




Gmail - [johncons] New comment on Sånn her må Forsvaret gjøre med 12.7-ene sine, i A....










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




[johncons] New comment on Sånn her må Forsvaret gjøre med 12.7-ene sine, i A....











Shreck
<noreply-comment@blogger.com>



Tue, Jan 11, 2011 at 4:42 AM




To:
eribsskog@gmail.com






Shreck has left a new comment on your post "Sånn her må Forsvaret gjøre med 12.7-ene sine, i A...":



Hei Ribsskog.

Ikke for å krangle, men det står ikke i artikkelen at 12.7 mitraljøsa med 3-fot ikke blir brukt lenger. Den lever nok i beste velgående i alle forsvarets avdelinger.
Det som sies er bare at forsvaret (bl.a. i Afghanistan) også bruker skarpskytterrifler beregnet for 12.7 patroner.
Begge typer våpen kjøpes selvfølgelig ferdig byggd fra produsent. Å bygge om en mitraliøse til snikskytterrifle er fullstendig meningsløst.

Vedrørende Raufoss sin multipurpose ammo, så er ikke det noe Raufoss har funnet på for å drepe soldater på en mest mulig inhuman måte. Ammunisjonen er panserbrytende, og er ikke verken egnet eller ment for å brukes direkte på personell. Helvetesammunisjonen som du kaller den, vil selvfølgelig drepe og lemleste personell inne i kjøretøyet, men nå er engang krig et helvete.

Hvor har du det fra at mennesker brenner opp ved bruk av M72? Så hvidt jeg vet bruker forsvaret to typer ammo til M72. sprenggranat og personellgranat (i tilegg til et par typer øvingsammo uten sprenglegeme).
Personellgranaten er konstruert for å eksplodere i luften over soldatene. Den sender ut en regnskur av splinter, og er dermed i stand til å drepe ubeskyttede soldater i en relativt stor omkrets.
Sprenggranaten er ment for kjøretøyer, bunkere, bygninger og slikt, og inneholder et tradisjonellt sprenglegeme.

PS!
Du kan nok se bort fra at artikelen er myntet på deg. Verden roterer som kjent rundt sola, og ikke rundt Erik Ribsskog, alias johncons.



Publish


Delete


Mark as spam




Moderate comments for this blog.




Posted by Shreck to johncons at 11 January 2011 04:42








PS.

Jeg minner om at for at kommentarer skal publiseres på johncons-blogg, så må de ha fullt navn og også bosted og/eller alder, hvis man har noen navne-søsken, som man kan forveksles med.

Etter mye problemer med trakasserende kommentarer, blant annet.

Håper dette er iorden, og jeg tar selvfølgelig også forbehold om at det kan ha vært noen andre enn Løvenskiold, 12.7-ener, fra Geværkompaniet, Terningmoen, 1992/93, som skrev den kommentaren.

Hvis det er riktig at Forsvaret kjøper 12.7-rifler, for å ha som skarpskytter-våpen, i Afganistan, så er vel dette noe nytt, i det norske Forsvaret.

Sånne skarpskyttervåpen, hørte ihvertfall ikke jeg noe om, under førstegangstjenesten, på begynnelsen av 90-tallet.

(Og heller ikke på rep.-øvelser, i mob-hæren og i en slags elite-avdeling, i HV, i Oslo, kalt 'Støtte-område', som til og med hadde 12.7-tropp(!), fram til jeg flyktet til England, i 2004).

Da gikk det i mausere, eller noe, fra krigen, som ble brukt til skarpskyting.

Og på Wikipedia, (som jeg sjekket da jeg skrev om 12.7, på bloggen, ifjor), så stod det ikke noe om bruk av 12.7, som skarpskytter-våpen.

(Med unntak av at det ble nevnt, at en enkelt amerikansk skarpskytter-spesialist, hadde brukt en spesiallaget 12.7 skarpskytter-rifle, under Vietnam-krigen.

Men det ble fremstilt som en enkelthendelse, på Wikipedia, såvidt jeg husker, at 12.7-kaliberet ble brukt i forbindelse med skarpskyting).

Så det med 12.7-rifler er nok kanskje et såkalt 'New World Order'-fenomen, på samme måte som de nye SUV-bilene, (eller hva de heter).

At man skal ha alt så svært.

Det lukter litt av New World Order, synes jeg.

Og elite.

Men men.

Spørsmålet man kanskje kan stille, mener jeg.

Er, har Forsvaret brukt multi-purpose, i 12.7 skarpskytter-riflene sine, i Afganistan?

Eller brukte de 12.7-mitraljøser likevel, i skarpskytter-troppene i Afganistan?

Det her har ikke blitt helt nøye forklart, synes jeg, i pressen.

Men beklager at jeg ikke var klar over dette, at 12.7-skarpskytter-rifler, har blitt populære i Forsvaret og i det sivile liv.

Jeg synes heller ikke at Wikipedia hadde fått med seg det.

Men men.

Så dette har kanskje vært litt i det skjulte?

(For etter at jeg skrev om dette på blogg, ifjor høst vel, så dukket det jo opp en artikkel, på Nettavisen, om det nye 'fenomenet', å bruke rifler som kan ta så stor ammunisjon, som 12.7.

Jeg skal se om jeg finner en link til den artikkelen igjen.

Vi får se).

Det er mulig.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:



PS 3.

Her er en link til den nevnte artikkelen, om 12.7 skarpskytter-rifler, til sivilt brukt, igjen, fra Nettavisen:

http://www.side3.no/article3024976.ece

PS 4.

Solberg fra Fredrikstad skriver kommentar, om at alle stater vil ha de sterkeste våpen.

Men 12.7 har funnets i mange år, og ble brukt under Vietnam-krigen, som skarpskytter-rifle.

Så hvorfor kommer dette nå?

Det må vel ha vært en grunn til at det norske Forsvaret ikke brukte 12.7 skarpskytter-rifler, under den kalde krigen?

Det er mulig jeg misforstod det på Wikipedia, jeg gikk vel inn på siden for Browning 12.7., og derfra kom jeg meg ikke videre, til den Wiki-siden du nevner.

Men ammunisjon, kan være komplisert, det har jeg også hørt fra min onkel Martin Ribsskog, som er våpenekspert, (må man vel si).

Og han har ikke noen 12.7-rifler og hadde vel ikke engang 12.7-ammunisjon, tror jeg.

Enda han støper kuler selv og sånn, og har et velfylt våpenskap, med 10-12 våpen ihvertfall vel.

Men han har jeg ikke noe mer med å gjøre, etter at jeg ble utsatt for et mordforsøk, på gården til hans samboer, Grete Ingebrigtsen, i 2005.

Men men.

Så beklager at jeg rota angående 12.7 skarpskytter-rifler.

De har jeg aldri sett eller hørt om i det norske Forsvaret.

Og heller ikke i det sivile liv.

Enda jeg har hørt om elefant-rifler.

Men men.

Så det kan man kanskje lure på, hvorfor de ikke har vært i det norske Forsvaret før, hvis de er så nødvendige.

Kanskje det er fordi, at i Norge, så har man sjelden 3-4 kilometer fri sikt?

Mens i Afganistan, så er det ørken osv.

Så denne misforståelsen, (hvis jeg skal unnskylde meg litt), skyldes kanskje nok ja, at jeg ikke ble opplært til ørkenkrig, da jeg avtjente førstegangstjenesten, på begynnelsen av 90-tallet.

Det var vel før norske styrker ble brukt i særlig grad, i utlandet, i krig.

Annet enn som fredsbevarende FN-styrker.

Men jeg tror ikke at 12.7 skarpskytter rifler ble brukt av norske FN-styrker i Libanon, f.eks.

Så dette er kanskje et 'macho-våpen', som kjennetegner en holdningsendring, i det norske Forsvaret?

Hva vet jeg.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 5.

Altså, 12.7-kaliberet, er jo mye større, enn de kulene, som brukes til å skyte elefanter med.

Også skal man bruke det kaliberet, til å skyte mennesker med?

Det blir vel kanskje litt inhumant?

Det er vel kanskje derfor at det norske Forsvaret ikke har brukt sånne rifler tidligere?

Men at det nå kanskje har skjedd en slags holdningsendring?

12.7 kan man vel kanskje bruke til å jakte blåhval med, vil jeg nok tippe på, så store er de patronene.

Eller sikkert dinosaurer, hvis de hadde funnets enda.

Men mennesker?

Det blir kanskje litt 'over-kill', ville jeg vel ha tippet på.

Men men.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 6.

Altså, hvis de har 12.7-rifler.

Så er det liksom ikke krig.

Det er heller at en part ligger i noen baser og plaffer ned motstanderne.

Det er ikke ordentlig krig, som det var, under 2. verdenskrig, osv.

Det er vel mer feigt å ha de 12.7-riflene.

Men men.

Jeg tror ikke det som foregår i Afganistan, er noe lignende av den typen krigføring, som man hadde, i Europa, under 2. verdenskrig, osv.

Det er vel mer som Vietnam-krigen kanskje.

Og derfra ble det jo dokumentert, at mye rar slakting av familier osv., forekom.

Mye inhumane ting.

Og det ble protestert mye, i Vesten, mot den krigen.

Men nå er det vel ganske stille.

Kanskje det var noe lureri med hippiene.

Det har jeg jo vært inne på tidligere.

For amerikanske soldater, som kom hjem fra Vietnam-krigen, de ble visst veldig uglesett.

Så hva som er bra eller dårlig, det avhenger nok mye av tid og sted, tror jeg.

Så vi blir nok 'skrudd i pompen', tror jeg, som jeg leste om, at noen bruke som signatur, på Spillegal, var det vel.

(Selv om jeg ikke er Spillegal, og vanker der akkurat).

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 7.

Solberg fra Fredrikstad, skrev en ny kommentar:

'Shreck said...
Hva slags våpen forsvarets avdelinger til en hver tid disponerer, er vel mye bestemt av budjetter og politiske prioriteringer. Men hvis det bare var opp til forsvarsledelsen hadde vi hatt det råeste utstyret hele tiden.

Hvorfor Norge eventuellt ikke hadde 12.7 skarpskyterrifler under den kalde krigen aner ikke jeg. Jeg regener med at det foregår en kontinuerlig analyse av behov og resurser ifm. innkjøp av våpen. Du kan like gjerne spørre hvorfor Norge ikke hadde stealth fly under den kalde krigen. De har jo eksistert i 40 år. Det blir samme argumentasjon.

Selvføgelig er det innhumant å skyte mennesker med 12.7. Det er innhumant å skyte mennesker generellt. Men er det noe verre å bli drep av en 12.7 enn en AG3? Du dør i hvert fall raskere hvis du blir skutt med 12.7. I andre sammenhenger pleier det å bli sett på som fordelaktig. F.eks. ved avliving av hunder.

Jeg tenker meg kanske at 12.7 pga. prosjektilets høye bevegelsesenergi er mer presis på lagt hold en et mindre kaliber. Mindre påvirkelig av sidevind bl.a. Slikt er selvfølgelig av betydning for en skarpskyter. Men dette har jeg egentlig ikke noe greie på.
For allt jeg vet er det godt mulig at disse riflene hovedsaklig brukes mot kjøretøyer.

I Libanon hadde vi såkalte fredsbevarende styrker. Det var altså pr. definisjon ikke krig. Jeg tror kansjke behovet for skarpskyttere ikke er så stort ifm. den type oppdrag.

Vedr. M72 og personellgranat:
Husker du de rakettene hvor du hadde en skala rundt kroppen? Du skulle stille inn avstanden til målet, og når du skjøt skulle du sikte ca 30 meter over målet. Raketten roterer i lufta, og antall omdreininger bestemmer hvor langt den går før den eksploderer. Eller var disse rakettene for 84mm Carl Gustav? Er ikke helt sikker.

Vennlig hilsen
Hans G. Solberg, 43 år, Fredrikstad

11 January 2011 07:36'.

PS 8.

Svar til Solbergs kommentar, i PS 7:

Det er vel sånn, at Forsvaret måtte slutte å bruke 12.7, i Afganistan, ihvertfall midlertidig.

Det var vel sånn at folk ble skutt i to deler, eller noe?

Kanskje det å bruke 12.7 sånn blir som terror?

Hvem vet.

Noe galt var det visst ihvertfall, selv om avisene vel ikke forklarte det helt presist og i detalj.

M72 er en rakett, som sprayer brannstiftende middel, inn i pansrede kjøretøy.

Vi kalte de for 'psyko-rør' og 'bruk og kast-våpen', da jeg var i militæret.

Geværmann 1 og 3, hadde to sånne, på ryggen i Geværkompaniet, i infanteri-lag.

Du blander kanskje med Carl Gustav kanon.

Vi hadde eget kanonlag, og oss geværmenna, vi skøyt aldri med kanon, så det våpenet husker jeg ikke i detalj.

Men jeg husker at de hadde ihvertfall både spreng og sjokk-granater.

Så sånn var det.

Igjen takk for klargjørende opplysninger, mm!

Jeg innrømmer at jeg skrev litt feil, om 12.7 som skarpskytter-våpen, i det sivile og i det militære.

Men jeg synes at militærstoff er artig, så jeg ble kanskje litt vel ivrig.

Det er mulig.

Vi får se om vi klarer å finne ut mer om 12.7 som skarpskytter-rifle, sin historie, i det norske Forsvaret.

Vi får se om vi klarer det.

Vi får se.

PS 9.

Jeg kjøper forresten ikke helt det Solberg skrev om Stealth-fly, i PS 7.

For Stealth-fly kom på 80 eller 90-tallet, mener jeg.

Mens bl.a. Finland, hadde en 20 mm anti-tanks-rifle, under 2. verdenskrig:

http://no.wikipedia.org/wiki/Lahti_L-39

Så Norge kunne ikke ha noe under den kalde krigen, som Finland hadde under 2. verdenskrig?

Og lagde Finland Stealth-fly under 2. verdenskrig?

Nei, Stealh-fly er mye mer moderne og avanserte enn 12.7-rifler.

Så Norge kunne hatt 12.7-rifler, under den kalde krigen, på 60 og 70-tallet, osv.

Men ikke Stealth-fly.

Vil jeg si.

Det er ikke noe hokus-pokus med 12.7-rifler egentlig, det er nok bare en veldig svær børse, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Jeg sendte en ny e-post til Slottet




Gmail - Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 11, 2011 at 3:43 AM




To:
post@slottet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/11
Subject: Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit
To: info@nrk.no


Hei,

har NRK noe kommentar til at Jonna er med i Mette-Marit-videoen?


Kan dere sende dette videre til Jonna, for kommentar, for jeg fant ikke Jonnas hjemmesiden på nettet.

Mvh.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/11
Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit
To: bulldozer86@live.com
Cc: post@slottet.no



Hei,


altså, for å ta det første.

Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/1/11
Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

Cc: post@slottet.no


Hei,

er det her bare tull?

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>





Hei,



Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.



Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.



Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!



Lykke til!



Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)





Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
Subject: Opplysninger om Mette Marit
From: eribsskog@gmail.com
To: bulldozer86@live.com

CC: post@slottet.no


Hei,



skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.



Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.



Er dette riktig?



Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.


Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.


Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.


Mvh.


Erik Ribsskog















Jeg sendte en ny e-post til NRK




Gmail - Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 11, 2011 at 3:42 AM




To:
info@nrk.no






Hei,

har NRK noe kommentar til at Jonna er med i Mette-Marit-videoen?

Kan dere sende dette videre til Jonna, for kommentar, for jeg fant ikke Jonnas hjemmesiden på nettet.

Mvh.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/11
Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit
To: bulldozer86@live.com
Cc: post@slottet.no


Hei,


altså, for å ta det første.

Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/1/11
Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

Cc: post@slottet.no


Hei,

er det her bare tull?

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>





Hei,



Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.



Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.



Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!



Lykke til!



Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)





Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
Subject: Opplysninger om Mette Marit
From: eribsskog@gmail.com
To: bulldozer86@live.com

CC: post@slottet.no


Hei,



skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.



Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.



Er dette riktig?



Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.


Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.


Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.


Mvh.


Erik Ribsskog













Jeg sendte en ny e-post til Høyre




Gmail - Om at Kåre Willoch skal ha Mette-Marit-videoen mm./Fwd: Opplysninger om Mette Marit










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Om at Kåre Willoch skal ha Mette-Marit-videoen mm./Fwd: Opplysninger om Mette Marit











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 11, 2011 at 3:36 AM




To:
Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


Cc:
post@slottet.no






Hei,

har dere i Høyre noen kommentar til dette?

Hilsen deres tidligere gjest, på kurs i konservativ politikk, (som var med min kamerat fra russetiden Magne Winnem), i Høyres Hus, i Stortingsgata, i Oslo, på gebynnelsen av 90-tallet, da datter til byrådsleder Huitfeldt blant annet også var der vel, mener jeg å huske.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/11
Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit
To: bulldozer86@live.com
Cc: post@slottet.no


Hei,


altså, for å ta det første.

Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/1/11
Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

Cc: post@slottet.no


Hei,

er det her bare tull?

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>





Hei,



Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.



Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.



Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!



Lykke til!



Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)





Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
Subject: Opplysninger om Mette Marit
From: eribsskog@gmail.com
To: bulldozer86@live.com

CC: post@slottet.no


Hei,



skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.



Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.



Er dette riktig?



Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.


Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.


Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.


Mvh.


Erik Ribsskog













Mer fra Løvenskiold fra militæret







Heisann Løven,




Erik Ribsskog 10. januar kl. 23:31

er det du som sender e-poster, jeg får noen rare e-poster her.


Er det du som har medisin-firma, jeg sendte først dit.

Dette er Ribsskog fra militæret, som du sa lå og sov med rumpa i været, noe jeg synes høres rart ut.

Var dette noe du fant på?

Kanskje det var pga. varmen, siden du ikke likte å ha vinduet oppe?


Med hilsen

Erik Ribsskog



Thomas Løvenskiold 10. januar kl. 23:54 Rapporter

Hei Erik, det var jammen lenge siden, jobber ikke med medisin, så det er nok min navn-bror. husker ikke selv episoden med den komentaren, den var sikkert helt malplasert fra min side. hvordan er det med deg?




Erik Ribsskog 11. januar kl. 03:14

Hei,

jo, jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.


Har flyktet til England, i 2004 og 2005.

Ble forsøkt myrdet på min onkel Martin Ribsskog sin gård i Kvelde, i 2005.

Har funnet ut at min mormor, Ingeborg Ribsskog, var etter Løvenbalk osv., og Gjedde, som hun sa var finere enn Løvenskiold!


Har også hørt at Kåre Willoch er adoptert inn i Løvenskiold-slekten og har Mette-Marit-videoen!

Jeg får ingen rettigheter av myndighetene, og aner ikke hvem denne 'mafian' er, politiet vil ikke fortelle.


Husker du at jeg hadde frostskade, på øret, i militæret, for jeg har en erstatningssak mot militæret, for jeg får ikke arv etter bestemor Ingeborg og er arbeidsledig flyktning i England.

Men men.

Har en blogg hvor jeg skriver om alt som skjer, www.johncons-mirror.blogspot.com


Takk for svar ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog







Jeg sendte en ny e-post i forbindelse med Mette-Marit videoen




Gmail - Opplysninger om Mette Marit










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Opplysninger om Mette Marit











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 11, 2011 at 3:00 AM




To:
bulldozer86@live.com


Cc:
post@slottet.no






Hei,

altså, for å ta det første.

Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/1/11
Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit
To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

Cc: post@slottet.no


Hei,

er det her bare tull?

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>





Hei,



Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.



Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.



Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!



Lykke til!



Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)





Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
Subject: Opplysninger om Mette Marit
From: eribsskog@gmail.com
To: bulldozer86@live.com

CC: post@slottet.no


Hei,



skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.



Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.



Er dette riktig?



Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.


Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.


Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.


Mvh.


Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter